اخبار

امام جمعه آبادان: افزایش جمعیت مسلمان در کشور های اروپایی دلیل بیحرمتی به قرآن است

امام جمعه آبادان تاکید کرد: کشور های اروپایی حساب کرده اند که در سال های آینده بیشتر جمعیت آنها به اسلام رو خواهند آورد و به همین دلیل است که دائم به قرآن بی احترامی می کنند.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران با اعلام انزجار از اقدام اخیر اروپایی‌ها در هتک حرمت به قرآن کریم گفت: آن‌ها هفته گذشته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جسارت کردند و پس از آن به کتاب حیات بخش قرآن کریم اهانت کردند و علت این اقدامات خنثی شدن نقشه‌های شوم و پلید آنهاست.

وی افزود: امروزه در کشور های اروپایی بسیاری از کلیساها با کساد روبرو شدند. کشور های اروپایی محاسبه کردند در سال‌های آینده بیشتر جمعیت آنها به اسلام روی می‌آورد به همین علت به مقدسات دین مبین اسلام توهین می‌کنند.

امام جمعه آبادان ادامه داد: البته این کار نتیجه عکس خواهد داد و اعتقادات مسلمانان بیش از پیش مستحکم می‌شود و آینده از آن اهل دین و ایمان و قرآن است.

خطیب جمعه آبادان به فشار اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم به ویژه قشرهای آسیب پذیر به عنوان سرمایه اصلی نظام و ولی نعمتان نظام اشاره کرد و خطاب به مسئولان گفت: در این روزها که نزدیک به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است بیش از پیش برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند. /مهر

#امام_جمعه_آبادان #خطبه_های_نماز_جمعه #قرآن_کریم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا