اخبار

جهرمی: برای عرضه خودرو در بورس به تصمیم نهاد های تخصصی نیاز داریم

جهرمی سخنگوی دولت: برای عرضه خودرو در بورس به تصمیم نهاد های تخصصی نیاز داریم و روشی که صحیح تر است طبق آن عمل شود تا به نغع مردم باشد.

علی بهادری جهرمی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص عرضه خودرو در بورس و مسائل مطرح شده درباره این مساله عنوان کرد: در مورد خودرو دولت نگاهش این است که به چه شیوهای میشود مصرفکننده واقعی یعنی مردم با قیمت مناسبتر و کیفیت بهتر دسترسی به خودرو داشته باشند.

وی افزود: باید اجازه دهیم نظر نهادهای کارشناسی تخصصی و کارشناسان این حوزه گرفته شود و هر شیوهای مناسبتر است، طبق آن عمل شود تا به نفع مردم باشد اینکه مثال داللها بخواهند تاثیرگذار باشند و سودی در جیب داللها برود یا اینکه فشار بیاید از سوی دستگاههای نظارتی یا هر مجموعه کارشناسی و تخصصی که بخواهد با اعمال فشار تصمیم بگیرد اثرش میشود استمرار وضع چند ده سالهای که ما در مشکل خودرو داشتیم، باید اجازه دهیم نهادهای کارشناسی تصمیمگیری کارشناسانه خود را انجام دهند و هر شیوهای که مناسبتر است و به نفع مردم است، به همان شیوه عمل شود.دولت هم از این منظر دخالتی در نظر تخصصی نهادهای کارشناسی نمیکند تا بهترین شیوه به نفع مصرفکننده استفاده شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: اجازه بدهید ما دخالتی در بورس کاال و شورای رقابت نکنیم هر تصمیمی که نهادهای تخصصی بگیرند ما هم به آن ملتزم خواهیم بود. /ایلنا

#بهادری_جهرمی #سخنگوی_دولت #بورس #خودرو #عرضه_خودرو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا