شهر و شورا -1

روح الله رشیدی: طی روزهای اخیر موضوع قطعی گاز جایگاه های CNG منجربه آشفتگی در چهره شهر شده بود.

روح الله رشیدی صبح روز یکشنبه در یکصد و هفتمین جلسه علنی طی تذکری عنوان کرد: اخیرا موضوع کمبود گاز که یکی از بحران های شهری بود و به دنبال آن گاز جایگاه های CNG را قطع کرده بودند منجربه آشفتگی در چهره شهر شده بود.

به گزارش  باش خبر وبه از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، روح الله رشیدی صبح روز یکشنبه در یکصد و هفتمین جلسه علنی طی تذکری عنوان کرد: اخیرا موضوع کمبود گاز که یکی از بحران های شهری بود و به دنبال آن گاز جایگاه های CNG را قطع کرده بودند منجربه آشفتگی در چهره شهر شده بود.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: به جای اینکه گاز جایگاه ها را قطع کنند ، بهتر بود گاز ۴۰ هزار ویلای گاز دار را قطع می کردند که زورشان به آنها نرسید.

رشیدی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: از آقای شهردار خواهشمندیم به هنگام شرکت در جلسات استانی این موضوع را مطرح کنند تا در هنگام به روز چنین موضوعاتی مناف عشهروندان در نظر گرفته شود، چراکه به دنبال این جریان هم رانندگان و هم شهروندان متضرر شده و با مشکل برخورد کرده بودند، امیدواریم با پیگیری این گونه موارد خدمات رسانی بهتر به شهروندان صورت گیرد.

#شورای_اسلامی

#گاز

#cng

#قطعی_گاز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا