اخبار

اژه ای رئیس قوه قضاییه: درمورد کسانی که پشیمان هستند اقداماتی انجام می دهیم

رئیس قوه قضاییه: در این فکر هستیم که مردم را خشنود کنیم و کارهایی در قبال افرادی که خطا کردند ولی پشیمانند و به دنبال جبران اند انجام دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رییس قوه قضاییه گفت: ما در دستگاه قضایی به مناسبت در پیش بودن ایام پر خیر و برکت ماه رجب‌المرجب و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در فکر آن هستیم که مردم را خوشحال و مسرور کنیم.

رئیس قوه قضاییه، امروز چهارشنبه (28 دی) طی سخنانی در نشست با رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: ما در دستگاه قضایی به مناسبت در پیش بودن ایام پر خیر و برکت ماه رجب‌المرجب و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در فکر آن هستیم که مردم را خوشحال و مسرور کنیم و همانگونه که خداوند در ایام ماه رجب چتر رحمت خود را برای همه بندگان حتی بنده‌های خطاکار می‌گستراند ما نیز اقدامی را در قبال افرادی که خطا و گناه کردند اما پشیمان هستند و می‌خواهند درصدد جبران برآیند، انجام دهیم.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: در دهه فجر امسال با عنایت به شرایط و مقتضیات روز، حتماً باید از روش‌ها، محتواها و برنامه‌های نوین و جدید و مبتکرانه در راستای تبیین مطلوب‌تر و جامع‌تر ماهیت و اهداف انقلاب اسلامی و سیر حرکت رو به جلو و مترقی کشور طی بیش از 4 دهه اخیر، بهره بگیریم.

رئیس قوه قضاییه گفت: نمی‌توانیم از همان ادبیات و روش‌هایی که در سالیان گذشته برای تبیین ماهیت و اهداف انقلاب اسلامی استفاده می‌کردیم، اکنون نیز بهره بگیریم و قطعاً با عنایت به مقتضیات زمان و نیازهای نسل جوان و نوجوان، احتیاج به ابتکار و نوآوری در این عرصه داریم

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: ما مسئولان باید هر آنچه را به مردم وعده می‌دهیم ، عمل کنیم و چنانچه به دلایلی نتوانستیم به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانیم، باید این دلایل را برای مردم تبیین کنیم؛ این امر در بهبود وجهه اجتماعی مؤثر است؛ البته پیش از وعده دادن نیز ضروری است الزامات و ظرفیت‌ها را بسنجیم. /شبکه شرق

#قوه_قضائیه #محسنی_اژه_ای #رئیس_قوه_قضائیه #اغتشاشات #دهه_فجر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا