اخبار

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۱۷ تن کود شیمیایی غیر مجاز و تقلبی خبر داد

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۱۷ تن کود شیمیایی غیر مجاز و تقلبی از یک انبار در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان خبر داد.

توحید فارسی” امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال کسب خبری مبنی بر نگهداری و توزیع کودهای شیمیایی غیر مجاز و تقلبی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان مراغه، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان #مراغه افزود: ماموران پس از تحقیقات تکمیلی و اطمینان از صحت و سقم موضوع و با کار اطلاعاتی و فنی ضمن شناسایی انبار مذکور با هماهنگی قضائی اقدام به بازرسی از این واحد کردند.

وی گفت: در #بازرسی به عمل آمده از انبار مذکور مقدار ۱۷ تن کود شیمیایی غیر مجاز و تقلبی کشف و انبار پلمب و دراین خصوص یک نفر #متهم دستگیر وپس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل #مرجع_قضائی شد.

فارسی با بیان اینکه ارزش ریالی کود های تقلبی بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال می باشد، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و #قاچاق و #احتکار توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه پیامکی یا تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم به عمل آید.//فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا