اخبار

رئیسی: دشمن در جنگ اراده‌ها شکست خورد

رییس جمهور با بیان اینکه ما بنا داریم مسیر پیشرفت را ادامه دهیم، گفت: دشمن در جنگ اراده‌ها شکست خورد.

سید ابراهیم رییسی در مراسم آغاز انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی که امروز در یزد آغاز شد، اظهار کرد: ما در کشور ظرفیت خیلی زیادی داریم. دشمن تلاش کرد با تحریم و تهدید ما را در فشار حداکثری قرار دهد اما خودش گفت موفق نشده است چون در جنگ اراده‌ها، اراده‌های پولادینی وجود داشت که گفت ما حاضر نیستیم تسلیم شویم و به هیچ عنوان حاضر نیستیم در پیشرفت متوقف شویم. ما بنا داریم مسیر پیشرفت را ادامه دهیم.

رئیسی با بیان اینکه کار دو ساله در ۵ ماه انجام شده است، افزود: با وجود شرایط تحریم، ۱۶ طرح مربوط به آب در استان یزد آغاز می شود که این نشان از اراده ای است که می گوید متوقف نمی شود و قصد آبادی کشور را دارد.

رئیسی گفت: طرح آبرسانی از خلیج فارس کار بزرگی است و من از مسئولان می خواهم زمان اجرای این طرح را کوتاه تر و محدودتر کنند.

وی با اشاره به ضرورت اصلاح الگوی مصرف، تصریح کرد: میزان مصرف آب، گاز و برق نسبت به سایر کشورها زیاد بوده و باید اصلاح شود. قناعت و کار زیاد از ویژگی مردم استان یزد است و به همین دلیل یزد، استان صنعتی، معدنی، کشاورزی و علم و فناوری شده است. کار در کویر سخت است و شوق و انگیزه موجب شده است که این مردم احساس خستگی نکنند.

رییسی با بیان اینکه آبرسانی به مردم ضروری است، گفت: ما در دولت مصمم به اجرای طرح‌های بزرگ با شعار ما می توانیم هستیم. نیروی انسانی و امکانات در کشور وجود دارد و فقط باید با مدیریت جهادی، داشته های خود را فعال کنیم. /شبکه شرق

#رئیسی #مردم #تحریم #خلیج فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا