اخبار

عضو دولت اصلاحات: عده ای می خواهند، مردم را عصبی کنند

مردمان طیف های مختلف از این به بعد دیگر کوتاه نخواهند آمد و هر کجا و در هر موقعیتی که لازم ببینند، مطالبه گری خواهند کرد. با این توضیح که جامعه مطالبه گر برای نظام حکمرانی می تواند به مثابه فرصتی گرانبها باشد.

عضو دولت اصلاحات گفت: شاید عده ای فکر کنند، مردم دیگر اعتراضی ندارند. اما باید گفت، نه تنها اینطور نیست، بلکه مردم هر کجا و در هر موقعیتی که لازم ببینند، مطالبه گری خواهند کرد.

احمد خرم در گفت و گو با نواندیش با بيان اینکه «تداوم فضای تنش و تشتت هزینه ساز است» اظهار داشت: #مردم ایران تصمیم گرفته اند، مطالبه های شان را به طور جدی مطرح کنند. هیچ کس با هیچ دلیل و استدلالی نمی تواند این رفتار مردم را غيرمنطقی و هزینه ساز بداند. پس رسالت #نظام حکمرانی چیزی جز این نمی تواند باشد که به دقت درخواست های عمومی را بررسی کند و با بحث و تبادل نظر، یا به این نتیجه برسد که «تغییر» در بخش هایی ضروری است یا لاجرم باید افکار عمومی را قانع کند.

وی افزود: تصمیم گیران حتما می دانند، تداوم فضای تنش و تشتت فعلی بسیار بسیار هزینه ساز است. هزینه هایی که #کشور ما آمادگی پرداختش را ندارد. اساسا وقتی تحریم بین المللی هستیم و در داخل هم چالش های زیادی داریم، نمی توانیم و نباید به استقبال اختلافات داخلی برویم.

احمد خرم در پایان گفت: شاید عده ای فکر کنند، مردم دیگر اعتراضی ندارند و در کشور همه چیز به سرجای اول خودش برگشته است. اما باید گفت، نه تنها اینطور نیست، بلکه مردمان طیف های مختلف از این به بعد دیگر کوتاه نخواهند آمد و هر کجا و در هر موقعیتی که لازم ببینند، مطالبه گری خواهند کرد. با این توضیح که جامعه مطالبه گر برای نظام حکمرانی می تواند به مثابه فرصتی گرانبها باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا