شهر و شورا -1

ضرورت تعیین تکلیف موضوع جذب غیرقانونی ۳۱ نفر در سازمان قطار شهری/ به هنرمندان، صنعت‌گران و تولیدکنندگان بومی اعتماد کنیم

رییس کمیسیون تحقیق،نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز طی تذکری بر ضرورت تعیین تکلیف موضوع جذب غیرقانونی ۳۱ نفر در سازمان قطار شهری تاکید کرد.

رییس کمیسیون تحقیق،نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز طی تذکری بر ضرورت تعیین تکلیف موضوع جذب غیرقانونی ۳۱ نفر در سازمان قطار شهری تاکید کرد.
به گزارش  باش خبر وبه نقل از روابط‌عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، روح الله دهقان نژاد در یکصد و پنجمین جلسه علنی طی تذکری بیان کرد: یکی از مباحث تذکرات امروزم مربوط به #سازمان_پسماند بود که در این رابطه مواردی مطرح گردید، خواهشمندیم به صورت کتبی در این باره پاسخ هایی ارائه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: آقای #هوشیار مطلبی بیان کردند که بنده هم با آن موافقم و به همین دلیل برخی مطالب را به صورت شفاهی مطرح می کنم، بعضا برخی از جریانات مغفول می ماند که ناچار می شویم از ظرفیت ها استفاده کرده و به طرقی آنها را مطرح کنیم.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: در مترو ظرفیت قانونی برای جذب وجود دارد اما برخی کارهای پشت پرده صورت می‌گیرد و اینها بداخلاقی بوده و به نوعی سوء استفاده است، من موضوع #مترو را مطرح کرده بودم ولی جوابی نگرفته بودم، همین هفته گذشته یک نفر به من گفت که من دو ماهی است جذب شده‌ام و چه زمانی تبدیل وضعیت می‌شویم؟ ، هئیت مدیره مترو اشخاصی مطمئن هستند و من به آنها اطمینان دارم.

دهقان نژاد گفت: جالب است که به هنگام پرسش از هئیت مدیره مترو گفتند ایستگاهی جدید راه اندازی خواهد شد و برای آن نیرو جذب می کنند! من لیست این افراد را دارم و الان کسی که برای ۳۱ نفری که جذب شده مجوز گرفته، محکوم است! در این راستا هم فعل وجود دارد و هم ترک فعل. الان ما با ۳۱ نفر جذب شده چه کار کنیم؟ مدیری که با آگاهی از ممنوعیت جذب این کار را کرده باید با توبیخ مواجه شود.

رییس کمیسیون تحقیق،نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز طی تذکری بر ضرورت تعیین تکلیف موضوع جذب غیرقانونی ۳۱ نفر در سازمان قطار شهری تاکید کرد و گفت: ظاهرا در این باره به فعل های خلاف پرداخت شده که لازم است سریعا در این خصوص اقدام شود و همچنین با عواملین متخلف توسط شهردار برخورد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: برخی اعضای شورا برای تبدیل وضعیت تلاش می‌کنند که این کار غیرقانونی و غیراخلاقی است، فردی که بعد از ۳۵ سال باید بازنشسته شود نیاز نیست به هیئت مدیره جایی برود و خوشبختانه ظرفیت به حد کافی در شهرداری وجود دارد، خواهشمندیم در این راستا از ظرفیت های مطلوب استفاده شود.

رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری ویژه برنامه ام البنین تشکر کرده و افزود: به جهت تکریم از مادران شهدا، تشکر ویژه‌ای از شهرداری داریم چراکه فضای معنوی و فرهنگی خوبی مهیا شده بود ولی لازم است برخی موضوعات و محتوای این برنامه در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بررسی شود.

دهقان نژاد در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: نباید ویژه برنامه ام البنین به زبان فارسی برگزار می‌شد، نباید هنرمندان دیگر شهرها را می‌آوردیم چراکه تبریز هنرمند متعهد و انقلابی کمی ندارد ، باید به هنرمندان، صنعت گران و تولید کنندگان بومی اعتماد کنیم و امورات را به آنها بسپاریم.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز در پاسخ به جذب افراد در مترو گفت: ای کاش آقای دهقان نژاد موضوع جذب نیرو به مترو را کامل می گفتند، نیرویی به این مجموعه جذب نشده است، طبق مجوزهای قبلی پیمانکار به صورت حجمی می‌توانست تقریبا۶۰ نفر نیرو بیاورد و چون پیمانکار کمتر از تعدادی که مشخص شده بود، نیرو آورده بودند می‌خواست تعداد دیگری را بیاورد که با آن مخالفت کردیم.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: ما به هر دلیلی جلوی جذب نیرو را گرفته ایم حتی در اقدامات بیمه آن را در نظر گرفته ایم، در خصوص تبدیل نیرو خود اعضا شورا در ابتدای فعالیتشان خواسته بودند که هر عضو سه نفر را بیاورند که کار محرمانه‌ای هم نبود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا