شهر و شورا -1

دیدار اعضای شورای شهر و شهردار تبریز با خانواده معظم سه شهید و جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس

رئیس و سه عضو دیگر شورای اسلامی شهر تبریز به مناسبت آغاز سال نو میلادی به همراه شهردار تبریز و فرمانده سپاه عاشورا با خانواده معظم شهید والامقام هراچ هامپارسونیاس و جانباز سرافراز خاژاک الکسانیان و همچنین با خانواده بسیجی شهید مجید شریف ‌زاده دیدار و گفتگو کرد.

رئیس و سه عضو دیگر شورای اسلامی شهر تبریز به مناسبت آغاز سال نو میلادی به همراه شهردار تبریز و فرمانده سپاه عاشورا با خانواده معظم ش.ه.ی.د والامقام هراچ هامپارسونیاس و جانباز سرافراز خاژاک الکسانیان و همچنین با خانواده بسیجی ش.ه.ی.د مجید شریف ‌زاده دیدار و گفتگو کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی رئیس شورای اسللامی شهر، حکیمه غفوری، یاسین بجانی و احد صادقی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به مناسبت آغاز سال نو میلادی به همراه یعقوب هوشیار و سردار اصغر عباسقلی‌زاده در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده ش.ه.ی.د والامقام هراچ هامپارسونیاس و جانباز سرافراز خاژاک الکسانیان و همچنین خانواده معظم بسیجی ش.ه.ی.د مجید شریف‌زاده دیدار و گفتگو کرد.
در پایان این دیدارها، با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده معظم ش.ه.ی.د هراچ هامپارسونیاس و جانباز سرافراز خاژاک الکسانیان قدردانی کردند.

همچنین ضمن تجلیل از مقام شامخ پدر ش.ه.ی.د مجید شریف‌زاده، به مناسبت روز زن از مادر آن شهید بزرگوار نیز به قدردانی به عمل آوردند.

بسیجی ش.ه.ی.د مجید شریف‌زاده متولد ۱۲ آذر سال ۱۳۴۳ در تبریز، در تاریخ بیست و چهارم اسفند سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به ش.ه.ا.د.ت رسید و شهید هراچ هامپارسونیاس متولد بیست و چهارم اسفند سال ۱۳۴۰، در تاریخ پنجم آذر سال ۱۳۶۷ در منطقه پیرانشهر و بر اثر واژگونی خودرو به فیض شهادت نایل آمد.

جانباز ۳۰ درصد و آزاده سرافراز خاژاک الکسانیان، متولد ششم اسفند سال ۱۳۴۷ در تاریخ سی و یکم تیر سال ۱۳۶۷ در منطقه سومار مجروح و به اسارت دشمن بعثی درآمده و در تاریخ دوازدهم شهریور سال ۱۳۶۹ از بند اسارت آزاد شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا