شهر و شورا -1

تصویب لایحه شهرداری مبنی بر برگزاری مناقصات و واگذاری فضاهای سبز به پیمانکاران

فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر صدور برگزاری مناقصات و واگذاری فضاهای سبز شهرداری و مناطق به پیمانکاران به تصویب رسید.

دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر صدور برگزاری مناقصات و واگذاری فضاهای سبز شهرداری و مناطق به پیمانکاران به تصویب رسید.

به گزارش باش خبر وبه نقل از شهریار، صبح امروز در یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر #تبریز #لایحه_شهرداری_تبریز مبنی بر صدور برگزاری مناقصات و واگذاری فصاهای سبز شهرداری و مناطق به پیمانکاران به صورت یک فوریت اعلام وصول شد.

اکبر امجدی مدیرعامل #سازمان_سیما، منظر و #فضای_سبز #شهرداری_تبریز در این خصوص اظهار کرد: بیش از یک دهه است که مناقصات پیمانکاران قبل از اتمام سال و آغاز فصل کاری برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه هنوز #بودجه_۱۴۰۲ تصویب نشده است، درخواست داشته ایم این مجوز ارائه شود تا پیمانکاران به موقع فضای سبز شهری را تأمین کنند.

امجدی با اشاره به تعداد ۱۰۰ پیمان به مبلغ ۴۷۰ میلیارد تومان در این حوزه، گفت: در نظر داریم یک سوم پیمان‌های شهر به صورت سه ساله واگذار شده و سال آتی نیز سه ساله واگذار شود. در این صورت هر سال به صورت سه ساله برگزار شود و افزایش دستمزد و آیتم‌های شورای کار نیز لحاظ می‌شود.

دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر صدور برگزاری مناقصات و واگذاری فصاهای سبز شهرداری و مناطق به پیمانکاران با لحاظ کردن نظرات کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورا به تصویب رسید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا