شهر و شورا -1

گزارش شهرداری و نظام مهندسی از نحوه اعمال ضوابط و مقررات مناسب سازی ابنیه و محیط شهری برای افراد ناتوان جسمی و حرکتی در شهر تبریز

گزارش شهرداری و نظام مهندسی از نحوه اعمال ضوابط و مقررات مناسب سازی ابنیه و محیط شهری برای افراد ناتوان جسمی و حرکتی در شهر تبریز

گزارش شهرداری و نظام مهندسی از نحوه اعمال ضوابط و مقررات مناسب سازی ابنیه و محیط شهری برای افراد ناتوان جسمی و حرکتی در شهر تبریزدر جلسه کمیسیون مشترک شهرسازی و معماری و عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر #تبریز، جلسه کمیسیون مشترک #شهرسازی و #معماری و عمران، حمل و نقل و #ترافیک صبح امروز(سه شنبه) با حضور فریدون بابایی اقدم، یاسین بجانی، حجت الاسلام رسول برگی، روح الله رشیدی، غلامرضا احمدی، احد صادقی، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و کارشناسان این دو کمیسیون صبح امروز (سه شنبه) برگزار شد.

فریدون بابایی اقدم، رییس کمیسیون شهرسازی و #معماری_شورای_اسلامی شهر #تبریز در ابتدای این جلسه اظهار کرد: دستور جلسه امروز مربوط به گزارش شهرداری و نظام مهندسی از نحوه اعمال ضوابط و مقررات مناسب سازی ابنیه و محیط شهری برای افراد ناتوان جسمی و حرکتی در شهر تبریز بوده در این خصوص مباحثی ارائه خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: در رابطه با تکالیف بودجه‌ای شهرداری در راستای مناسب سازی معابر برای افراد ناتوان جسمی و حرکتی نیز مباحثی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز مطرح کرد: انصافا آقای بجانی از ابتدای فعالیت ششمین دوره شورا امورات مربوط به حوزه بهزیستی به ویژه مطالبات افراد ناتوان جسمی و حرکتی را پیگیری کرده و طرح هایی در این خصوص ارائه داده اند.

بابایی اقدم با بیان اینکه خوشبختانه نسبت به سال های گذشته یک سری اقدامات خوب در حوزه مناسب سازی شهری برای افراد کم توان جسمی صورت گرفته است، گفت: اکنون در آستانه تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ قرار داریم، تلاش‌ها بر این است بودجه پیش بینی شده تحقق یابد ، امیدواریم با همتی که در مجموعه مدیریت شهری دیده می شود حداقل جوابگوی بخشی از دغدغه های جامعه معلولان باشیم.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: پیش از این در دوره های قبل نیز حوزه خدمات هرزگاهی برنامه های مطلوبی ارائه می داد که اجرایی می کردیم، بهتر است در راستای موضوعات مناسب سازی معابر برای افراد ناتوان جسمی و حرکتی هم برنامه ای ارائه دهند تا با اجرای آن شاهد رضایت مندی شهروندان باشیم.

بابایی اقدم در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: اتوبوس های جدید شهری برای افراد ناتوان جسمی و حرکتی مناسب سازی شده و باید در خصوص اتوبوس های قبلی هم فکر کنیم تا در آنها نیز فضا برای این افراد مناسب سازی شود، همچنین لازم است در بحث بودجه ای موضوع مناسب سازی معابر برای افراد ناتوان جسمی و حرکتی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

یاسین بجانی، رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه اظهار کرد: مدتی بود که موضوع مناسب سازی ابنیه و محیط شهری برای افراد ناتوان جسمی و حرکتی موضوعی حساس از یاد رفته بود ، از آقای بابایی اقدم به دلیل اینکه این موضوع را مجددا در دستور جلسه قرار داده اند تا بررسی هایی داشته باشیم، تشکر می کنم.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: موضوع مناسب سازی ابنیه و محیط شهری برای افراد ناتوان جسمی و حرکتی از آغاز فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز همواره با همراهی همکاران مورد پیگیری قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا