مراحل و فرآیندی طی شده است، اظهار داشت: محصول رایبرد در حال حاضر به شرکت های مختلفی در بازار ایران ارائه شده و در طی دو سال گذشته این تیم با کمک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری توانسته است در رویدادهای مختلف با نزدیک به ۴۰ شرکت از کشورهای متفاوت، نشست داشته باشد و نتیجه این شد که محصول ما در برخی از این شرکت های بین المللی به صورت پایلوت موجود است؛ لذا با توجه به مزیت های قابل رقابت این محصول با بهترین نمونه های خارجی، تیم ما برنامه ویژه ای برای توسعه این محصول در بازارهای بین المللی دارد.
قاسمی ادامه داد: در حال حاضر ۵ نفر در تیم ما به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند.
وی به نقش رسانه های هوشمند در آینده نوین اشاره کرد و گفت: برای ایجاد فناوریهای نوین و بهره مفید از عرصه دانش بنیان، رسانه های هوشمند نقش مهمی را ایفا می کنند.//ایرنا