اخبارتبریز-1

نرخ بلیت اتوبوس و متروی تبریز تا پایان سال تغییر نمی‌یابد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از ثابت ماندن نرخ بلیت اتوبوس و قطار شهری تا پایان سال جاری خبر داد.

علی نوای باغبان، روز یکشنبه، 23 مردادماه، در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار کرد: مقرر شد تا شش ماه آینده، شهرداری درآمد خود را مدیریت کند و امسال برای جلوگیری از بار مالی اضافه برای شهروندان، هزینه بلیت اتوبوس و مترو با نرخ فعلی تا پایان سال ادامه یابد.
وی با بیان این‌که نیمه دوم امسال در این خصوص برای سال آینده تصمیم‌های نهایی اتخاذ خواهد شد، گفت: با توجه به این‌که بخش عظیمی از شهروندان از این خدمات استفاده می‌کنند، باید با دقت بیشتری تصمیم‌گیری شود.
باغبان افزود: شهرداری در راستای تأمین برخی هزینه‌های خود اقدام به ارائه لایحه‌ای برای اصلاح و افزایش نرخ بلیت قطار شهری و اتوبوس کرده است که ما با کلیات این موضوع موافقیم چراکه هزینه‌های جاری بسیار بالا است.
وی خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله در این خصوص، تعرفه عوارض محلی است که در اول هر سال تصویب می‌شود و شهروندان نیز بر همان اساس عمل می‌کنند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بر اساس قانون و تعرفه عوارض و خدمات شهری نمی‌توانیم در افزایش نرخ خدمات تغییری ایجاد کنیم.
به گزارش باش خبر، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، با رای اعضای شورای اسلامی شهر تبریز افزایش نرخ بلیت مترو و اتوبوس تا پایان سال تصویب نشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا