اخبار

تزریق گاز به سانتریفیوژهای نسل جدید پاسخ لازم به تحریم‌های آمریکا بود

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی با اشاره به تزریق گاز به سانتریفیوژهای نسل جدید در ایران گفت: این اقدام پاسخ درخوری به تحریم‌های اخیر آمریکا بود و آنها باید بدانند که اقدامات خصمانه و ضدایرانی آنها بی‌پاسخ نمی‌ماند.

وی افزود: کوتاهی‌ها و عقب نشینی‌های دولت قبل در ماجرای برجام آمریکایی‌ها را پر رو کرده و آنها هنوز هم فکر می‌کنند که می‌توانند با زورگویی از ایران امتیاز بگیرند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اظهار داشت: آمریکا هنوز فکر می‌کند که می‌تواند با اعمال فشار بر جمهوری اسلامی ایران از ما امتیاز بگیرد و و همچنان به همین رویه غلط خود ادامه می‌دهد.

جوکار خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها مثل رئیس جمهورشان آلزایمر گرفته‌اند و گویان می‌دانند که در ایران تغییرات جدی رخ داده و با روی کار آمدن دولت انقلابی مسیر سیاست خارجی در ایران تغییر کرده است.

وی افزود: آمریکایی‌ها باید بدانند که در دولت سیزدهم نگاه سیاست خارجی ما تنها معطوف به غرب نیست و ما با گسترش روابط با دیگر کشورها را از قید و بند روابط محدود با چند کشور اروپایی و آمریکا خلاص کرده‌ایم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اظهار داشت: سیاست ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بر این بوده که برای انجام کارهایمان از دیگران اجازه نگرفته‌ایم و نمی‌گیریم و وقتی تصمیمی اتخاذ می‌شود آن را اجرایی می‌کنیم.

جوکار خاطرنشان کرد: ما هر تصمیمی را که در جهت تامین منافع ملی‌مان اتخاذ کنیم، اجرا می‌کنیم و از نه از آمریکا و نه از هیچ کشور دیگری اجازه نمی‌گیریم.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا