اخبار

هر اقدام آمریکا، قطره‌ای از دریای جنایت است

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به جنایات آمریکا در طول دوران‌های مختلف، گفت: هر اقدام آمریکا، قطره‌ای از دریای جنایت است.

حجتالاسلام مجتبی نظری در مراسم زیارت عاشورا که به مناسبت هفته باز خوانی حقوق بشر آمریکایی در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد، با یادآوری کشتار ملت مظلوم عراق، افغانستان، سوریه و ….، گفت: تنها در یک جنایت آمریکا تعداد ۱۷۰۰ جوان شیعه عراقی در پایگاه اسپایگر عراق توسط نیروهای داعشی که دست ساز آمریکا بودند، به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در جنایتی دیگر نیز هواپیمای مسافربری ایرانی با شلیک ناو آمریکا ساقط شده و بیش از ۳۰۰ نفر مسافر بی گناه به شهادت رسیدند.

وی ادامه‌ داد: آمریکا برای ساقط کردن نظام اسلامی ده‌ها توطئه کرده از جمله طراحی کودتاهای مختلفی چون نوژه، کشتار ملت ایران توسط ساواک و شکنجه انقلابیون در کمیته مشترک توسط ساواک، غارت اموال ملت ایران توسط خاندان کثیف پهلوی که مورد حمایت آمریکا بودند و … که هر یک قطره‌ای از دریای ظلم آمریکا به ملت ایران است.

محمدعلی فاضل نصب، معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف وامورخیریه آذربایجان شرقی و فرمانده بسیج شهدای مکه اداره کل اوقاف استان نیز درحاشیه برگزاری این برنامه، اظهار کرد: ویژه برنامه هیات قشر بسیج شهدای مکه اداره کل اوقاف استان، امروز پنج شنبه، ۹ تیر ماه با حضور کارکنان و بسیجیان این اداره کل برگزار شد. در این مراسم که مصادف با سالروز شهادت حضرت امام محمدجواد (ع) بود، پس از قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت سید الشهدا اباعبد الحسین (ع)، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نظری استاد حوزه و دانشگاه درمورد جنایات و ظلم‌های آمریکا برای ملت‌های مظلوم منطقه و جهان به ویژه مردم ایران به ایراد سخن پرداخت.

بر اساس این گزارش، پس از سخنرانی حجت الاسلام نظری، سفره احسان سید الشهدا برای حاضران گسترده شد.//ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا