اخبار

قربان یک امضا تا پشت فرمان/ رسانه تراکتـور کماکان در خواب!

پس از اینکه مذاکرات باشگاه تراکتور با ارطغرل ساغلام برای ادامه همکاری به نتیجه نرسید، این باشگاه روز سه‌شنبه از «قربان بردیف» مربی اهل کشور ترکمنستان به عنوان گزینه سرمربیگری تیمش رونمایی و اعلام کرد که این مربی جهت مذاکره و عقد قرارداد به ایران می‌آید.

آنطور که منابع خبری اعلام کرده‌اند قربان بردیف عصر روز سه‌شنبه وارد ایران شده و مسئولان باشگاه تراکتور مذاکرات فشرده زیادی با او انجام داده‌ و به توافقات اولیه دست یافته‌اند.

بر اساس گزارش‌های این منابع، پروسه انتخاب سرمربی تراکتور در مراحل پایانی خود قرار دارد و بردیف بزودی به عنوان سکاندار جدید این تیم و جانشین ارطغرل ساغلام معرفی خواهد شد.

این منابع درعین حال مدعی شده‌اند قربان بردیف در مذاکراتش با باشگاه تراکتور تأکید کرده که باید تیمی قدرتمند برای فصل آینده بسته شود.

ناگفته نماند، رسانه رسمی باشگاه تراکتور به عنوان مرجع اصلی اخبار این باشگاه تاکنون در خصوص ورود بردیف به ایران چیزی اعلام نکرده و مسئولان این باشگاه نیز رسماً از دسترس خارج شده‌اند.

این درحالی است که باشگاه تراکتور همواره از هواداران می‌خواهد تا اخبار مربوط به تیمشان را از طریق رسانه رسمی باشگاه پیگیری کنند اما این رسانه معمولاً در اطلاع‌رسانی بسیار ضعیف عمل کرده و اکنون نیز در خواب به سر می‌برد!//فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا