اخبار

زون دانش بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی ایجاد می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از ایجاد زون دانش بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بعثت، آخولا، اسکو و شهید سلیمانی خبر داد.

محمد کلامی در جلسه‌ای که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، گفت: با توجه به شعار سال از نکات مهم برنامه‌های اقتصاد ملی و تولید توجه به شرکت‌های دانش بنیان است که باید از سوی دولت پیگیری شود.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان و سازمان صمت از دو بازوی صنعت استان در جهت تحقق شعار سال، حمایت از واحدهای دانش بنیان در راس برنامه‌های خود قرار داده است.

کلامی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای گسترش صنعت و تولید استان مباحث دانش‌بنیان را در سالجاری در اولویت جدی خود قرار داده است و در این راستا در این جلسه، زون دانش بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به‌ویژه بعثت، آخولا، اسکو و شهید سلیمانی ایجاد خواهد شد.

به گزارش باش خبر، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، وی افزود: فضاهایی در بسیاری از شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد و اگر قرار باشد، طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، شرکت‌ها دانش‌بنیان شوند و شهرک‌های صنعتی که متولی تامین زیر ساخت‌ها باید شرایط را برای حضور این شرکت‌ها هموار سازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا