اخبار

دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی در مراغه

سردار علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یکی از کلاهبرداران فراری ضمن اقامت در یکی از باغات اطراف شهرستان مراغه و راه‌اندازی یک واحد غذاخوری قصد فعالیت در زمینه قاچاق و انتقال افراد به صورت غیرقانونی از مرزهای غربی کشور را دارد که موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان مراغه قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: ماموران با شیوه‌های پلیسی موفق به شناسایی کلاهبردار شده و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی قضائی متهم را در دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان، تصریح کرد: در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شد، متهم اهل شهرستان کرج بوده و از سوی مرجع قضایی استان البرز به اتهام کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی تحت عنوان شرکت تولید قطعات خودرو متواری و تحت تعقیب می‌باشد.

محمدی افزود: کلاهبردار حرفه‌ای با اقدام سریع و هوشیارانه ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی، از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از وقوع کلاهبرداری در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.//فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا