اخبارتبریز-1

معلمان، پیامبران عصر حاضر هستند

شهردار تبریز گفت: معلمان پیامبران عصر حاضر هستند که مشی و خواسته الهی را در جامعه برقرار می‌کنند و برای همه‌ی ما واجب است که قدردان و دستبوس این عزیزان باشیم.

یعقوب هوشیار در جشن بزرگ عید سعید فطر که در سالن همایش‌های بین‌المللی خاوران برگزار شد، اظهار کرد: شورا، تبلور اراده، همت و خواست مردم برای مدیریت بهتر شهر است و امیدواریم بتوانیم با همراهی، همکاری و همدلی اعصای محترم شورای شهر، تبریز را به جایگاهی که شایسته آن است، برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز معلم، گفت: معلمی به واقع شغل انبیا است و این معلمان هستند که جامعه را به خودباوری و استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای فردی هدایت می‌کنند.

شهردار تبریز یادآور شد: تمام آموزه‌های فردی و اجتماعی‌مان را مدیون معلمان عزیز هستیم و در واقع این عزیزان هستند که به تاریکی‌های جامعه روشنی می‌بخشند؛ امیدواریم شاهد بهبود شرایط زندگی معلمان باشیم.

هوشیار در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرا رسیدن روز کارگر، تاکید کرد: کارگران، شریف‌ترین قشر جامعه هستند که چرخ اقتصاد و پویایی جامعه را می‌چرخانند و در ایام اخیر مخصوصا عید نوروز شاهد زحمات شبانه‌روزی کارگران خدمات شهری بودیم.

وی ادامه داد: تمام زیبایی‌ها و امکاناتی که در جامعه می‌بینیم، ماحصل زحمات کارگران عزیز است و امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانیم مشکلات این قشر را نیز هرچه سریع‌تر و به بهترین شکل حل کنیم.

وی در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، ابراز کرد: فرا رسیدن عید سعید فطر را به تمام همشهریان عزیزمان تبریک می‌گویم و از شما می‌خواهم در این ساعات عزیز همدیگر را دعا کنیم تا برای تبریزی آباد در کنار هم باشیم.

تلاش تیم جدید مدیریت شهری برای رساندن تبریز به جایگاه اصلی

رئیس شورای شهر تبریز نیز در این مراسم اظهار کرد: از شهردار تبریز و از شهرداران مناطق قدردانی می‌کنیم که همواره در عرصه‌های مختلف حاضر هستند و با تمام وجود مشغول خدمت‌رسانی به شهر عزیزمان هستند.

رسول برگی ادامه داد: امیدوارم با این تلاش و همتی که تیم جدید مدیریت شهری دارد، بتوانیم تبریز را به جایگاه اصلی آن برسانیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز شوراها، گفت: این روز را به همکاران محترم و عزیز شورای شهر که شبانه‌روز خود را وقت خدمت به همشهریان کرده‌اند تبریک می‌گویم و امیدوارم در راه خدمت به مردم موفق باشند.

برگی با تبریک روز کارگر، تاکید کرد: از زحمات بی‌منت کارگران عزیز سپاسگزاریم؛ مطمئن باشید به همراه مدیران شهر با تمام توان برای حل مشکلات کارگران عزیز تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز معلم، یادآور شد: به مقام معلم تعظیم می‌کنیم به واقع معلمان انبیای عصر کنونی هستند.

به گزارش باش خبر، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در پایان بیان کرد: از کارکنان اداره کل ارتباطات شهرداری قدردانی ویژه داریم که در ایام اخیر و مناسبت‌های مختلف با دوندگی و تلاش شبانه‌روزی کارهای خوبی انجام می‌دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا