اخبار

جهاد تبیین به خنثی‌سازی توطئه دشمنان منجر می‌شود

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز یکشنبه در جمع کارکنان سپاه ورزقان با بیان اینکه رهبر انقلاب جهاد تبیین را یک وظیفه شرعی، فوری و واجب عینی دانستند، افزود: بر همین اساس کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی، نظام و ولایت دارند، باید در تحقق و تقویت این امر مهم همت مضاعف کنند.

وی اظهار داشت: همه ما تحقق منویات رهبر معظم انقلاب را وظیفه خود می دانیم و باید خود را از همه جهات آماده و مجهز کنیم و به عنوان یک چراغ و مشعل هدایت برای بازگوکردن و تبیین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی گام برداریم.

سرایی با تاکید بر اینکه باید با شناخت به شبهات موجود در جامعه با مدنظر قرار دادن بایدها و نبایدهای جهاد تبیین، جواب داده شود، یادآور شد: می توان با اقدامات جهادی در این زمینه افکار جامعه را از القائات و خطرات مسموم و آلوده پاک و مبرا کرد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین بایدها در بحث تبیین، برخورداری از منطق قوی و استدلال مستحکم در دفاع از اسلام و نظام و دستاوردهای انقلاب می باشد و اساسی‌ترین نبایدها در این رابطه، پیراسته بودن آن از بی اخلاقی‌ها، دروغ، دشنام و تهمت است.

سرایی ادامه داد: در شرایط حساس کنونی که انقلاب اسلامی در محاصره جنگ رسانه ای دشمنان قرار گرفته است، ضرورت دارد برای مقابله با این ترفند نسبت به جهاد تبیین که یک واجب فوری و عینی است به درستی و دقیق جامه عمل بپوشانیم.

سرایی گفت: با توجه به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب از طریق امپراطوری رسانه ای در صدد القای ناکارآمدی های داخلی و ایجاد ناامیدی و عملیات روانی در بین مردم است، برای مقابله و مواجهه با آنها احتیاج به مهارت های روزآمد و هنری کارآمد و خلاق داریم.

وی افزود: در این راستا باید از تریبون ها، فضای مجازی و رسانه ای، خلاقانه و هنرمندانه و با تولید محتوا به روشنگری و بازگو کردن دستاوردهای انقلاب و دوران ظلم و ناکارآمدی حکومت ستمشاهی به نسل نوجوان و جوان جامعه بپردازیم.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا