اخبار

دوره‌های آموزش مهارت در حوزه بازیافت و مدیریت پسماند در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی گفت: با همکاری شرکت‌های دانش بنیان، دوره‌های آموزش مهارت در حوزه بازیافت و مدیریت پسماند در استان برگزار می‌شود.

علی مشایخی در دیدار مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میانه با اشاره به وجود بیش از ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در استان، افزود: تسهیل گری ارتباط بین مراکز دانش بنیان و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در استان باید انجام گیرد.

وی ضمن تاکید بر نقش مهم شرکت‌های دانش بنیان در بخش تولید و صنعت و اشاعه تکنولوژی‌های جدید، ادامه داد: این اداره کل آمادگی همکاری همه جانبه با شرکت‌های دانش بنیان را دارد و در این خصوص تدوین و استاندارد سازی و اجرای دوره‌های آموزشی مهارت در حوزه مدیریت و بازیافت پسماند در آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی ایجاد می‌شود.

وی از رایزنی و استفاده از ظرفیت‌های سازمان بسیج سازندگی در امر تسهیلات اشتغال برای دارندگان گواهینامه مهارت خبر داد.

در ادامه، حسینی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میانه نیز بر تعامل و هم افزایی بین سایر ارگان‌ها در راستای اشاعه آموزش‌های مهارتی نوین تاکید کرد.

وی گفت: باید به جوانان اعتماد کنیم و از نیروی جوانی متکی بر آموزش‌های مهارتی در راستای خدمت به مردم به خصوص در راستای بهره وری در تولید استفاده کنیم.

به گزارش باش خبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، در ادامه میرعامل یک شرکت خصوصی نیز ضمن بازدید برخی از کارگاه‌های مهارت آموزی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره سه تبریز، با اشاره به فعالیت این شرکت در خصوص ساخت ماشین آلات بازیافت زباله‌های لاستیکی و پلاستیکی و مشاوره در حوزه مدیریت پسماند شهری و صنعتی از آمادگی این شرکت در خصوص همکاری برای تدوین استاندارد و اجرای دوره های آموزشی مهارتی در حوزه بازیافت و مدیریت پسماند خبر داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا