اخبار

مشابهت سازی دولت فعلی با طالبان از اهداف شوم معاندان است

عزیز جوانپور در گفت و گو با خبرنگار  با اشاره به حوادث اخیر رخ داده در صحن مطهر رضوی اظهارداشت: برخی چهره های اصلاح طلب و رسانه های حامی آن سعی در فضاسازی های کذب از روابط ایران و افغانستان دارند تا آن را متشنج جلوه دهند.

رئیس دانشگاه آزاد تبریز با تاکید بر این که ما از شیوه حکومت طالبان منتقد شدید هستیم، تصریح کرد: از زمان به روی کار آمدن طالبان در افغانستان، شیعیان آنجا با محدودیت هایی مواجه هستند که قابل قبول نیست.

وی با اشاره به این که آمریکا برای تثبیت جایگاه خود در افغانستان هزینه زیادی کرده بود و روی کار آمدن طالبان به ضرر آنان تمام شده است، خاطرنشان ساخت: طالبان بر خلاف جو سازی رسانه ای جبهه غربی، روابط تنگاتنگی با جمهوری اسلامی ندارد و ما آنان را همراهی نمیکنیم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: اصلاح طلبان برای بقای حیات سیاسی خود سعی در مشابهت سازی دولت فعلی با طالبان در مصادیقی مانند حجاب یا ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه دارند تا با تضعیف دولت در افکار عمومی دست آوردها در عناوین گوناگون مانند واکسیناسون، کاهش نرخ تورم، کنترل نرخ دلار و… را به حاشیه ببرند.

وی با اشاره به این که سیاست های دولت آمریکا در کشورهای افغانستان، پاکستان، یمن، عراق، سوریه و… با شکست مواجه شده است، یادآور شد: برخی عوامل داخلی به خاطر حفظ منافع هم گروهی های خود به هر اقدامی دست می زنند و با گروه های معلوم الحال، سلطنت طلبان و معاندین نظام هم صدایی کرده و منافع ملی را در نظر نمی گیرند که عاقبتی نخواهد داشت.//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا