اخبار

فرماندار میانه بر افزایش نظارت بر بازار تاکید کرد

مسعود سعادتی در دیدار نوروزی با امام جمعه میانه به همراه اعضای شورای اداری و شورای تامین با تبریک ایام نوروز و تبریک پیشاپیش به مناسبت فرار رسیدن ماه مبارک رمضان اضافه کرد: همه دستگاه بویژه دستگاههای فرهنگی در این ماه موظف هستند با استفاده از تمام ظرفیت خود فرصتی فراهم کنند تا مردم از فضای معنوی این ماه حداکثر بهره را برده و این امر در فضای ادارات نیز مشهود باشد زیرا بخشنامه رسمی بوده و مورد رصد قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه کار دستگاههای حوزه ستاد تنظیم بازار فقط مختص عید نیست از مسوولین مربوطه خواست با جدیت بیشتر وارد این حوزه شده و بر نظارتها بیافزایند.

فرماندار ویژه میانه با اشاره به وضعیت مناسب شهرستان در حوزه ستاد تنظیم بازار؛ ادارات صمت؛ جهاد کشاورزی و تعزیرات را مسوول کنترل و نظارت بیشتر خواند و تاکید کرد: مردم به هیچ عنوان نباید برای تامین ضروریات زندگی بویژه در ماه مبارک رمضان با مشکل روبرو شوند.

امام جمعه میانه نیز در این دیدار با بیان اینکه فقر در جامعه اسلامی ننگ است، افزود: تولید ثروت در اسلام دارای ارزش بوده و هر کس بتواند تولید ثروت کرده و برای چندین نفر اشتغالزایی کند هنر بزرگی انجام داده است.

حجت الاسلام عبداله محمدی با قدردانی از تلاش مسوولین شهرستان در راستای گره گشایی از مشکلات مردم و شهرستان این امر را ذخیره دنیا و آخرت خواند.

وی بر اصل مردمداری و ملاطفت با آنها به ویژه در شرایط کنونی تاکید کرد.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا