اخبار

فرماندار: هشترود صاحب پلیس راه مستقل شد

علیرضا توری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار  به افتتاح پلیس‌راه هشترود اشاره و بیان کرد: پلیس‌راه هشترود با هدف ارتقای خدمات ترافیکی، بخشی از محور هشترود – ‌مراغه، آزادراه پیامبر اعظم(ص) در محدوده هشترود، محور هشترود – قره‌چمن و هشترود – میانه را پوشش می‌دهد.

فرماندار: هشترود صاحب پلیس راه مستقل شد

وی اضافه کرد: با افتتاح پلیس‌راه مستقل، شهروندان برای امور ترافیکی و راهنمایی و رانندگی خود نیازی به مراجعه به شهرهای اطراف ندارند و می‌توانند نیازهای خود را در سطح شهرستان مرتفع کنند.

«توری» همچنین از شروع عملیات متوقف شده قطعه پنج آزادراه هشترود – مراغه خبر داد و افزود: این قطعه که ۶ کیلومتر دارد، شهر هشترود را به آزادراه‌های پیامبر اعظم(ص) و هشترود – مراغه وصل خواهد کرد که متاسفانه طی چند سال گذشته راکد مانده بود.

فرماندار هشترود با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی این قطعه به زودی از سر گرفته می‌شود، ادامه داد: بهره‌برداری از این قطعه تردد در سطح شهرستان را تسهیل خواهد کرد.

به گزارش باش خبر وبه نقل از ایرنا پیش از این و در صورت وقوع سوانح جاده‌ای در محورهای هشترود، پلیس‌راه مراغه باید در محل حاضر می‌شد که این مسئله مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان این شهرستان ایجاد کرده بود.

پلیس راه شهید «بابا ضیایی» هشترود در سه‌راهی «قویون‌قشلاقی» و جاده هشترود – مراغه احداث شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا