اخبار

اجرای طرح ملی “مسیر سبز، ایران پاک” در آذربایجان شرقی

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: طرح ملی مسیر سبز، ایران پاک همزمان با سراسر کشور از فردا در تمامی شهرستانهای استان انجام می‌شود.

حسن عباس‌نژاد اظهار کرد:طرح «مسیر سبز–ایران پاک» همزمان با سراسر کشور در استان ما نیز آغاز شده است و فردا نیز به طور همزمان در شهرستانهای استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: در این طرح مسیر ورودی شهرها، روستاها و مناطق گردشگری استان در حال پاکسازی است و تلاش می‌شود با مشارکت همه‌ی بخش‌ها، دستگاههای اجرایی، تشکل های مردم نهاد و جوامع محلی برنامه پاکسازی مسیرهای مواصلاتی و محیط‌های طبیعی با هدف حفظ محیط زیست و مظاهر طبیعی از زباله و پسماندها انجام شود.

عباس نژاد گفت: در راستای اجرای قانون مدیریت پسماند و آیین نامه‌های اجرایی آن موضوع با تشکیل کارگروه و جلسات با حضور دادستان مرکز استان مقرر گردیده دستگاههای اجرایی مصرح در این قانون اقدامات لازم را در خصوص مدیریت پسماند را انجام دهند.

به گزارش باش خبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی، وی یادآور شد: هدف از اجرای این طرح فرهنگ سازی در خصوص حفظ محیط زیست بوده و امیدواریم با مشارکت مردم بتوانیم این موهبت الهی را حفظ کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا