اخبار

کارگروه چشم انداز توسعه مراغه تشکیل می‌شود

داود اسدیان روز چهارشنبه در نشسست خبری افزود: این کارگروه منحصر به گروه یا قشر خاصی نبوده و تمامی رسانه ها، نخبگان و جوانان می توانند در آن برای توسعه همه جانبه شهرستان مشارکت فعال داشته باشند.
وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مدون برای پیشرفت و توسعه مراغه ادامه داد: باید همزمان با تحول در حوزه های اجرایی، تیم های علمی و پژوهشی را با خود همراه کرده و از آنها بهره برداری کنیم.
وی اضافه کرد: برای برون رفت از مشکلات و موانع توسعه در این شهرستان باید برنامه ریزی مناسب داشته باشیم و کارگروه چشم انداز توسعه شهرستان می تواند با همراهی و هم افزایی زمینه ساز پیشرفت این شهرستان تاریخی شود.

کارگروه چشم انداز توسعه مراغه تشکیل می‌شود
اسدیان با بیان اینکه برای اعتماد سازی در جامعه تلاش شود، گفت: با تغییر و اصلاح در امور، باید بخشی از اعتماد از دست رفته مردم را جبران کنیم.
وی افزود: مردم همواره پشتوانه نظام و انقلاب اسلامی و دولت ها بوده اند و رسانه ها نیز زبان گویا و چم بیدار مردم هستند و باید از ظرفیت آنها استفاده شود.
فرماندار مراغه ادامه داد: نقد منصفانه و سازنده یکی از عوامل مهم و نشانه ای ارزشمند از پویایی جامعه بوده و در مسیر اصلاح امور ضروری و حیاتی است.
وی اضافه کرد: اگر به گفتمان مشترکی در زمینه نقدهای سازنده دست یابیم، توسعه و پیشرفت جامعه امکان پذیرتر خواهد شد.
وی با بیان اینکه در کشور با بدنه اجرایی نیمه فعالی روبرو هستیم، گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با توجه به ظرفیت های بزرگی که دارند، باید بیش از این تحرک و پویای داشته باشند.
اسدیان افزود: ظرفیت های بزرگی در سطح کشور و شهرستان وجود دارد و جامعه سرشار از ثروت های ارزند مادی و معنوی به ویژه نیروی انسانی است و باید از آنها برای توسعه استفاده شود.
وی ادامه داد: به دلیل عدم بهره گیری مناسب از ظرفیت و وجود محدودیت هاست که امروزه شاهد خروج نخبگان از کشور هستم که باید این امر مورد توجه جدی قرار گیرد.
فرماندار مراغه با بیان اینکه طرح مسئله بومی یا غیربومی بودن مدیران، امری نامناسب بوده چراکه همه مدیران خادم ملت و خدمت رسان مردم در هر نقطه ای از کشور و جامعه هستند.
اسدیان افزود: پاسخگویی به مردم سخت نبوده و باید در ادارات نهادینه شود و در این راستا براساس دستورات انجام شده به دستگاه های اجرایی، ایجاد و راه اندازی میز خدمت در تمامی ادارات مورد تاکید قرار گرفته است.
وی ادامه داد: حمایت از سرمایه گذاری به ویژه در بخش گردشگری و نیز تلاش برای تکمیل طرح های نیمه تمام به ویژه آزادراه مراغه- هشترود از اولویت های کاری فرمانداری و دستگاه های اجرایی در سال آتی خواهد بود//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا