اخبار

هر دو تیم می‌توانستند برنده باشند/ ساغلام تراکتور را به روزهای خوبش برمی‌گرداند

علی طاهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی،  در خصوص تساوی تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی خوب و جانداری بود. تراکتور آمده بود که سه امتیاز را کسب کند. به نظرم هر دو تیم می‌توانستند برنده باشند.

وی با بیان اینکه «تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا پدیده در لیگ بماند» ادامه داد: با همه ناملایمتی‌هایی که در حق تیم ما وجود داشته، تا آخرین روز برای بقا می‌جنگیم. با توجه به اینکه فاصله زیادی با تیم‌های بالادستی نداریم قطعاً با یک برد می‌توانیم خودمان را بالا بکشیم.

هافبک تبریزی پدیده در مورد شرایط تراکتور تیم سابقش گفت: تراکتور تیم بزرگی است و هر جای جدول باشد از عظمت این تیم کم نمی‌کند. آرزوی قلبی من این است که تراکتور در بهترین فرم و جایگاه قرار بگیرد تا هواداران خوشحال باشند.

طاهران در مورد بازگشت ساغلام به تراکتور نیز خاطرنشان شد: من با آقای ساغلام کار کردم و می‌دانم که مربی خوب و بادانشی است. معتقدم اگر به او وقت بدهند می‌تواند به تراکتور کمک کند و این تیم را به بالای جدول و موفقیت برساند.

وی تأکید کرد: آقای ساغلام تیمی را تحویل گرفته که خودش نبسته اما چنانچه برای فصل آینده برنامه‌ریزی درستی داشته باشند و این سرمربی بماند، مطمئنم تیم را به روزهای خوبش برمی‌گرداند.//اناج‌

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا