اخبار

اولین استارت‌آپ دمو صنعت هوشمند در آذربایجان‌شرقی برگزار شد 

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی روز شنبه در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این استارت آپ دمو صنعت را ارایه فناوری های حوزه صنعت هوشمند به صنایع استان اعلام کرد و گفت: با برگزاری این استارت آپ می توان گام موثری در راستای همکاری صنایع و فناوران فراهم کرد.

رحیم بابایی، با اشاره به ارسال ۳۲ فناوری به این استارت آپ، افزود: با توجه به فراخوان صادر شده به این رویداد، از این تعداد ۹ طرح جهت ارایه انتخاب و در رویداد پرزنت ( معرفی ) شد.

وی اظهار داشت: از جمله طرح هایی که در این رویداد ارایه شدند شامل موضوعات استفاده از فناوری های بینایی ماشین در راستای کنترل کیفیت، هوشمند سازی مدیریت مصرف انرژی و زنجیره تامین و بازاریابی مبتنی بر داده کاوری است.

به گزارش باش خبر وبه نقل از ایرنا، اولین استارت آپ دمو صنعت هوشمند در ایران در راستای توسعه فناوری با حضور امینی معاون مرکز تحول و ارتباط با صنعت معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

شرکت های نوپا نیاز دارند در مرحله اول سرمایه کسب کنند و استارت آپ دموهای فضایی فراهم می کنند تا این شرکت ها محصول یا کسب و کار خود را به سرمایه گذاران معرفی کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا