اخبار

تحصیل در فضای نامناسب دور از شأن دانش آموزان است

فرماندار هشترود گفت: تحصیل در فضای نامناسب دور از شأن دانش آموزان است و بعضی از متولیان مانند اداره مخابرات در جهت راه‌اندازی اینترنت پرسرعت، بسیار کم کاری می‌کنند.

علیرضا توری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان هشترود اظهار کرد: آموزش و پرورش، پایه و اساس پیشرفت کشور است و باید به این حوزه توجه ویژه‌ای داشت تا افراد معتبری را به جامعه تحویل داد.

وی ادامه داد: آموزش برای دانش‌آموزان و دانشجویان باید در سطح منطقه حضوری شود تا جویندگان علم بیش از این متضرر نشوند.

توری اضافه کرد: آموزش و پرورش می‌تواند در بعضی از حوزه‌ها به درآمد پایدار برسد و دخل و خرج خود را منطبق سازد و درآمد حاصله را صرف هزینه‌های ساماندهی مدارس کند.

آموزش و پرورش هشترود مقام اول واکسیناسیون در استان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هشترود نیز در این جلسه گفت: آموزش و پرورش هشترود در واکسیناسیون افراد پنج تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۹ سال مقام اول استان را کسب کرده است.

بهمن اقدمی خاطرنشان کرد: متاسفانه دانش آموزان هشترودی به خاطر شیوع کرونا ۳۰ تا ۴۰ درصد با افت تحصیلی مواجه شده‌اند.

وی با بیان اینکه در ایام کرونایی ۲۶۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند منطقه اهدا شده است، اظهار کرد: آموزش و پرورش در تهیه‌ی یک وایت برد برای استفاده در مدارس روستایی با مشکل واجه می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه به خاطر عدم همکاری اداره مخابرات هشترود در ۳۰ روستای هشترود اینترنت نداریم و دانش آموزان روستاهای مذکور هیچ گونه دسترسی به اپلکیشن شاد ندارند.

وضعیت مالی مدارس خوب نیست

عضو شورای آموزش و پرورش نیز در این جلسه گفت: متاسفانه وضعیت مالی مدارس پریشان است و نیاز به کمک همه جانبه دولت و خیّرین دارد.

حسین اکبری افزود: اداره نوسازی برای ساماندهی مدارس هیچ گونه رغبتی ندارد؛ بنابراین اگر در مدرسه‌ای نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشد، مدیر مدرسه مجبور به گرفتن وسایل مورد نیاز به صورت نسیه خواهد بود.

به گزارش باش خبر وبه نقل از ایسنا، وی ادامه داد: وضعیت آسفالت مدارس بسیار نامناسب و وضعیت تعاونی مسکن فرهنگیان نیز در هاله‌ای از ابهام است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا