اخبار

برخورد جدی و قاطع با اراذل و اوباش از مطالبات مردم است

مصطفی باقری‌بنابی در خطب‌های آیین دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه باید در مقابله با دشمنان یکدست و یکرنگ بود؛ اظهار کرد: یوم الله ۲۲ بهمن از جمله روزهایی است که باید اختلافات را کنار گذاشت و اگر مسوولان امر تشخیص دهند که راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری باشد، باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی در این حرکت شرکت کرد. چرا که بی‌تفاوتی و هرگونه عقب‌نشینی از این اجتماع علناً خیانت به کشور است و قطعاً چند قدم حضور در این راهپیمایی همراهی با هزاران شهیدی است که تقدیم این انقلاب و نظام شده است.

وی افزود: در گذشته نوعاً دولت مرکز کارآموزی شده و به بهانه کادرسازی در زمان تغییر دولت‌ها کل افراد تغییر می‌یابند و همیشه تعداد زیادی نخبه نیز از گردونه خدمات‌دهی محروم مانده و کنار گذاشته می‌شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه با تسلیت رحلت جانگداز آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی، فرارسیدن ایام رجب را تبریک گفت و با دعوت از نمازگزاران به انجام اعمال این ماه، توبه و استغفار را از واجبات ماه رجب اعلام کرد.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی همچنین به واقعه به شهادت رسیدن یکی از مسوولان نیروی انتظامی در شیراز توسط اراذل و اوباش اشاره کرد و با محکوم کردن این اقدام و از قوه قضائیه خواست با عاملان این جنایت تلخ برخورد شدید کند.//فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا