اخبار

نمازگزاران مراغه در حمایت از مردم مظلوم یمن راهپیمایی کردند

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه روزجمعه در جمع نمازگزاران مراغه ای که به حمایت از مردم مظلوم یمن راهپیمایی کردند، اظهار داشت: مسلمانان بی تفاوت نباید باشند و در هر کجای دنیا نباید نسبت به موضوعات این چنینی بی تفاوت بود.

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی خاطرنشان کرد: کسانی که امروز در کشورهای مسلمان و غیر مسلمان کشته می شوند انسان هستند و علاوه بر آن مسلمان هستند.

نمازگزاران مراغه در حمایت از مردم مظلوم یمن راهپیمایی کردند
وی تاکید کرد: متاسفانه تجهیزات نظامی که بر علیه مردم مظلوم یمن استفاده می شود با پول خود مسلمانان است و باید بگوییم خاک بر سر چنین مسلمانانی که حاکم عربستان هستند.

وی اضافه کرد: آتش جهنم قسمت آنان خواهند شد و باید این نکته را مورد تاکید قرار دهیم که اگر امروز امام حسین (ع) بود با موشک و بمباران آل سعود و هم پیمانانش امام حسین (ع) را شهید می کردند.

امام جمعه مراغه ادامه داد: امروز همان یزید و شمر و امثال آنان هستند که مسلمانان یمنی را شهید می کنند و در این راستا مردم مسلمانان ایران در رابطه با برادران و خواهران یمنی بی‌تفاوت نیستند.

وی با اشاره به اینکه ملت مظلوم یمن در مواد غذایی و دارویی و زیرساختی دچار مشکل هستند، گفت: ملت مسلمان ایران حمایت خود را از مظلومان یمنی و انزجار خود را از آل سعود اعلام می کنند.

به گفته امام جمعه مراغه آل سعود به مردم عربستان ظلم می کنند و سرمایه های آنان را هم نابود و در جهت برادر کشی استفاده می کنند.

آیت‌الله پورمحمدی افزود: سازمان ملل و مجامع بین المللی ساکت هستند در حالی که کشور جعلی اسرائیل و آل سعود به هیچ قانون بین المللی پایبند نیستند و ما در این جمع سکوت آنان‌ را هم محکوم می کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین حمایت خود را از مردم مظلوم یمن، فلسطین، لبنان، افغانستان، سوریه، عراق، کشمیر و میانمار و تمام مظلومان جهان در برابر استکبار جهانی اعلام می کنیم.

وی تاکید کرد: اگر سازمان ملل و شورای امنیت سکوت کردند مجددا محکوم و از آنان هم اعلام انزجار می کنیم.

وی با تاکید بر محکومیت شیطنت امریکا و اسراییل در منطقه خاطرنشان کرد: ملت ایران با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حتی در مذاکرات وین با نظر رهبری موافق بوده و توافق و پیمان در این مذاکرات با تامین نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی باید باشد و رهبر عزیزمان هر چه صلاح بداند مردم ایران در برابر پیمان و توافق تسلیم هستند.

به گزارش باش خبر وبه نقل از ایرنا، جنگنده‌های متجاوز ائتلاف عربستان و امارات روز جمعه گذشته یک زندان در استان صعده یمن را بمباران کردند که در نتیجه آن ۸۲ نفر کشته و ۲۶۶ نفر دیگر زخمی شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا