اخبارتبریز-1

رنجبر: در بحث تیمداری ورود نخواهیم کرد/ تداوم حضور شهرداری تبریز در بستر ورزش

عباس رنجبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار  در تبریز اظهار داشت: برای شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی ورزشی اجتماعی نقشی تعریف شده است و در این راستا در حوزه ورزش با ابتکار سازمان بسیج شهرداری مسابقاتی طراحی شد تحت عنوان جام پرچم که این جام با حضور ورزشکاران نونهالان و نوجوان در 12 رشته در حال برگزاری است.

وی گفت: در برگزاری این مسابقات چند جنبه مد نظر بود که اولی نقش وظیفه شهرداری تبریز در ورزش عمومی است و خود را موظف به حمایت از پایگاه‌های قهرمانی و ورزش پایه می‌دانیم.

شهردار تبریز تصریح کرد: ایجاد نشاط اجتماعی از دیگر هدف‌های شهرداری بوده و در دو سال گذشته بیماری کرونا محدودیت‌هایی در شهر و کشورمان ایجاد کرده و برای اینکه بتوانیم در ورزش شهرمان قدمی برداشته و نشاط اجتماعی بین شهروندان را افزایش دهیم جام پرچم برنامه‌ریزی شده و از هیات‌های ورزشی که پیش قدم شده و صمیمانه در کنار شهرداری تبریز در برگزاری مسابقات یار و یاور بودند، کمال تشکر را دارم.

رنجبر در مورد احیای باشگاه شهرداری تبریز گفت: بر اساس مصوبه وزارت کشور‌ باشگاه شهرداری تبریز در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی ادغام شده و در حال حاضر سازمان قبلی در قالب معاونت ورزشی سازمان فرهنگی فعالیت می‌کند و تلاش می‌کنیم که هیج کمبودی نسبت به سازمان ورزش نباشد هر چند موضوع باشگاه ورزشی متفاوت است.

وی تصریح کرد: مصوبه شورای اسلامی شهر در مورد احیای باشگاه شهرداری در مراجع بالا دستی رد شد، اما در قالب سازمان فرهنگی ورزشی سعی می‌کنیم حضور پررنگی داشته باشیم.

رنجبر تاکید کرد: سعی و تلاش شهرداری تبریز فعالیت در بستر ورزش‌ ، ورزش همگانی و هم ایجاد پایگاه ورزشی بوده و تیمداری نخواهیم کرد اما تمامی امکانات ورزشی را در اختیار مربیان و ورزشکاران قرار خواهیم داد.//فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا