اخبار

تداوم بدشانسی‌های سولدو؛ دوری دشتی و مسلمی پور از میادین فوتبال

مصدومیت های ناشی از عدم بدنسازی پیش فصل تیم تراکتور همچنان ادامه دارد و از شانس بد سولدو، ۲ بازیکن اصلی این تیم نیز به جمع مصدومان اضافه شدند تا برای هفته ها دور از میادین فوتبال باشند.
علی دشتی و محمد مسلمی پور که طی هفته های اخیر به نفرات اصلی زوونیمیر سولدو سرمربی کروات تیم تراکتور تبدیل شده بودند، در بازی روز گذشته مقابل نساجی قائمشهر دچار مصدومیت های شدید شدند و شاید برای هفته ها نتوانند بازی کنند که این امر بر مشکلات کنونی تییم قرمز تبریز خواهد افزود.

پزشک تیم فوتبال تراکتور درباره آخرین وضعیت مصدومیت محمد مسلمی‌پور گفت: این بازیکن در نیمه دوم بازی با نساجی دچار دررفتگی کتف چپ خود شد که متاسفانه آسیب دیدگی شدید بود و صبح امروز (جمعه) در یکی از بیمارستان های تبریز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دکتر مسعود عباس‌زاده اظهار داشت: به احتمال زیاد مسلمی پور ۲ تا ۳ ماه دور از میادین خواهد بود.

وی در خصوص مصدومیت علی دشتی نیز گفت: این بازیکن نیز در جریان بازی روز گذشته از ناحیه همسترینگ پا دچار آسیب دیدگی عضله شد که به احتمال فراوان دچار کشیدگی شده است.

عباس زاده ادامه داد: میزان مصدومیت و مدت زمان درمان این بازیکن نیز  فردا / شنبه/ پس از انجام  MRI مشخص خواهد شد.

به این ترتیب چنین به نظر می رسد تیم تراکتور اگر در نیم فصل اقدام به جذب نفرات مورد نیاز سرمربی خود نکند با ادامه مصدومیت ها، با مشکلات بسیار جدی مواجه شده و نتایج کم فروغ این تیم تداوم یابد.

به گزارش لاش خبر وبه نقل از ایرنا، تیم فوتیال تراکتور تبریز  با رویگردانی مالک خصوصی خود از هزینه کرد برای جذب نفرات موردنیاز سرمربی، همچنان سیر نزولی را در پیش گرفته و هواداران این تیم به شدت نگران هفته های پرتلاطم آینده هستند.

این تیم در نیم فصل لیگ برتر با ثبت ۸ شکست و تنها با ۱۳ امتیاز در رده ۱۳ جدول رده بندی قرار گرفت که ضعیف ترین نتیجه در طول حیات تراکتور در سطح اول فوتبال ایران است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا