اخبار

دو مورد آتش سوزی در منازل مسکونی واقع در تبریز و شهر جدید سهند و یک مورد آتش سوزی در مطب دندانپزشکی در تبریز رخ داد. وحید شادی نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر، گفت: روز گذشته در اثر وقوع حریق در یکی از منازل خیابان عباسی تبریز، عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: در این حادثه دو نفر مصدوم شده بودند که با کمک دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان سینا انتقال یافتند. وی ادامه داد: امروز نیز گزارش وقوع حریق در یکی از منازل فاز چهار شهر جدید سهند به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد. شادی نیا با اشاره به اتمام عملیات اطفای حریق، گفت: این حادثه یک نفر مصدوم داشت که با کمک عوامل اورژانس به صورت سرپایی درمان شد. آتش سوزی مطب دندانپزشکی در خیابان گلباد تبریز مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: صبح روز جمعه، ۱۷ دی ماه با گزارش وقوع آتش‌سوزی مطب دندانپزشکی در مسیر خیابان گلباد، آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند. سیامک نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: آتش سوزی این مطب در طبقه‌ی چهارم ساختمان هفت طبقه رخ داده و با تلاش تیم آتش‌نشانی اطفاء حریق شد. وی با بیان اینکه این آتش سوزی در بخشی از مطب رخ داده بود، افزود: اطلاع رسانی سریع و اقدام به‌موقع آتش‌نشانان موجب پیشگیری از گسترش حریق به سایر قسمت‌های مطب و کاهش میزان خسارات مالی شد. وی در پایان تاکید کرد: آتش نشانان هم اکنون مشغول اجرای عملیات ایمن‌سازی و تخلیه دود از محل آتش‌سوزی هستند.

دو مورد آتش سوزی در منازل مسکونی واقع در تبریز و شهر جدید سهند و یک مورد آتش سوزی در مطب دندانپزشکی در تبریز رخ داد.

وحید شادی نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار ، در تشریح این خبر، گفت: روز گذشته در اثر وقوع حریق در یکی از منازل خیابان عباسی تبریز، عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه دو نفر مصدوم شده بودند که با کمک دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان سینا انتقال یافتند.

وی ادامه داد: امروز نیز گزارش وقوع حریق در یکی از منازل فاز چهار شهر جدید سهند به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.

شادی نیا با اشاره به اتمام عملیات اطفای حریق، گفت: این حادثه یک نفر مصدوم داشت که با کمک عوامل اورژانس به صورت سرپایی درمان شد.

آتش سوزی مطب دندانپزشکی در خیابان گلباد تبریز

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: صبح روز جمعه، ۱۷ دی ماه با گزارش وقوع آتش‌سوزی مطب دندانپزشکی در مسیر خیابان گلباد، آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

سیامک نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: آتش سوزی این مطب در طبقه‌ی چهارم ساختمان هفت طبقه رخ داده و با تلاش تیم آتش‌نشانی اطفاء حریق شد.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در بخشی از مطب رخ داده بود، افزود: اطلاع رسانی سریع و اقدام به‌موقع آتش‌نشانان موجب پیشگیری از گسترش حریق به سایر قسمت‌های مطب و کاهش میزان خسارات مالی شد.

وی در پایان تاکید کرد: آتش نشانان هم اکنون مشغول اجرای عملیات ایمن‌سازی و تخلیه دود از محل آتش‌سوزی هستند.//ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا