اخبار

حضرت زهرا(س) شیوه واقعی مبارزه با دشمن را تبلیغ کرده است

سردار پاسدار خسرو عروج در شب شهادت حضرت زهرا در جمع مردم ولایی عجب شیر گفت: استکبار جهانی از اول انقلاب با تجهیزات مدرنیته با ما در جنگ هست اما هیچ وقت پیروز نشده است زیرا یک شعوری در پشت پرده حزب الله و رزمندگان اسلام است که معادلات جنگی دشمن را بر هم می‌زند و آن هم اتصال رزمندگان به اهل بیت و امدادهای غیبی است.

وی به وظیفه حضرت که مورد سوال زنان مدینه بود اشاره کرد و افزود: حضرت زهرا (س) فرمودند «ما اجیر خلق خدا هستیم منتظریم تا حوایج مردم به ما برسد با ما حرف بزنند تا اجابت کنیم».
وی به خصوصیات بارز مجاهدان اسلام اشاره کرد و گفت: ایمان واقعی به اهل بیت و اعتقاد به این که همیشه پیروز نبرد هستیم هرچند که در نبرد تنها باشیم و به شهادت برسیم دشمن را به هراس در می آورد و این عقیده در هیچ نیروی نظامی دنیا وجود ندارد.
سردار عروج ادامه داد: این نوع سبک مبارزه فرمانده دارد که خود خدا هست و سرباز دارد که ائمه اطهار علیهم السلام و شهدا هستند و ضمانت کرده اند که اگر به اندازه وسعمان تلاش کنیم پیروز مبارزه خواهیم بود.

وی گفت: حضرت زهرا (س) علاوه بر این که در این دنیا مشکلات ما را حل می کند در آن دنیا هم دست محبان اهل بیت را خواهد گرفت و در همان صحرای محشر از ظلم و ستم که بر اهل بیت و خودش روا شد از خدا شکایت خواهد کرد.
سردار عروج به نصیحت امام راحل (ره) برای مبارزان اسلام تاکید و افزود: اگر کسی از این سفره اهل بیت و شهدا استفاده کرد ولی عهد خود را شکست عاقبت به خیر نخواهد شد و آرامش او در زندگی اش گرفته خواهد شد.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا