اخبار

نقش پررنگ بازی‌های زمستانی در ایجاد نشاط اجتماعی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر به نقش پررنگ بازی‌های زمستانی در ایجاد نشاط اجتماعی تاکید کرد.

جلیل علیجانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: ترویج ورزش‌های سالم در جامعه می‌تواند نشاط و شادی را در بین مردم به ارمغان بیاورد و زندگی شادی را ایجاد کند که در این راستا اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر با همکاری شورای اسلامی و شهرداری اقدام به برگزاری اولین دوره مسابقات و بازی‌های زمستانی در موضوعات «آدم برفی، نشانه گیری با برف، سرسره بازی» کرده است.

وی گفت: در اولین دوره این مسابقات که در باشگاه تختی شهرستان اهر برگزار شد، بیش از ۲۰۰ نفر در رده‌های سنی مختلف آقا و خانم شرکت داشتند که در موضوعات مختلف یاد شده در این مسابقه با هم به رقابت پرداختند.

علیجانپور افزود: برگزیدگان این دوره از مسابقات بعد از داوری در روزهای آتی و از طریق رسانه‌ها اعلام و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

وی، از دیگر برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر به مناسبت دهه مبارک فجر را برگزاری مسابقات مختلف تیمی از جمله والیبال، فوتسال، ورزش‌های همگانی و غیره در رده‌های سنی کودکان تا بزرگسالان ذکر کرد.

گفتنی است؛ به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری اهر و اداره ی ورزش و جوانان اولین دوره مسابقات و بازی‌های زمستانی با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر در استادیوم تختی این شهرستان برگزار شد.//ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا