اخبار

ستاره سابق تیم ملی فوتسال به مس سونگون پیوست

محمد طاهری، ستاره سابق تیم ملی فوتسال کشورمان که سابقه بازی در تیم‌های شهید منصوری قرچک، فولاد ماهان اصفهان، الریان قطر و گیتی‌پسند اصفهان را در کارنامه خود دارد، پس از توافق با مسئولان باشگاه مس سونگون ورزقان، با عقد قرارداد رسمی‌تا پایان فصل به این تیم پیوست. طبق اعلام باشگاه مس سونگون، طاهری در اولین بازی نارنجی‌پوشان در دور برگشت لیگ برتر فوتسال غائب خواهد بود و در ادامه از هفته پانزدهم این مسابقات، شاگردان حمید بی‌غم را همراهی خواهد کرد.

مس سونگون رزومه بسیار خوبی در ایران و آسیا دارد

طاهری پس از پیوستن به مس سونگون در گفت‌وگویی درباره حضورش در این تیم اظهار داشت: من پیش از این با مسئولان باشگاه مس سونگون مذاکراتی انجام داده بودم، اما در چند روز اخیر صحبت‌های ما جدی شد و به همین دلیل تصمیم گرفتم تا پایان فصل برای مس سونگون بازی کنم. مس یکی از بهترین باشگاه‌های فوتسال کشورمان است که از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی هم بهره می‌برد. همچنین این تیم از رزومه بسیار خوبی هم در ایران و آسیا برخوردار است. به طوری که آن‌ها موفق شدند ۴ مرتبه در لیگ و یک بار هم در جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.

امیدوارم با مس قهرمان لیگ شویم

ملی‌پوش سابق فوتسال کشورمان درباره کار کردن با حمید بی‌غم سرمربی مس سونگون گفت: من شناختم از حمید بیغم مربوط به الان نیست. من او را چندین سال است که می‌شناسم. ما برای مدت کوتاهی در گیتی پسند با یکدیگر کار کرده بودیم. بیغم مربی با اخلاق و از نظر دانش فنی فرد بسبار توانمندی است. امسال لیگ بسیار سخت است و همه تیم‌ها از انگیزه بالایی برخوردار هستند. به هر حال مس سونگون در ۴ سال گذشته نشان داده که همیشه دنبال قهرمانی است و برای کسب این مهم بسته شده است. تمام تلاش من و بازیکنان این است که بتوانیم امسال هم در لیگ برتر قهرمان شده و دل مردم تبریز را شاد کنیم.//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا