اخبار

سریال انتصاب‌های نامنظم در ماشین‌سازی/ فوتبال یا بدنسازی؟ مساله این است!

سریال انتصاب‌های عجیب‌وغریب در باشگاه ماشین‌سازی وارد قسمت جدیدی شده و این باشگاه در دوره جدید خود با مالکیت یونس قربانی، در حال جابجا کردن مرزهای انتصابات نامنظم با گزینش افراد نامرتبط در رشته فوتبال است.

در این رابطه باید گفت، از زمان حضور مالک جدید باشگاه ماشین‌سازی، شایسته‌سالاری و تخصص‌گرایی در این باشگاه محلی از اعراب ندارد و پس از داستان پارتی‌بازی‌ها، حالا نوبت به باندبازی رسیده و انتصاب یک آقازاده در سمت مدیرعاملی و دو عضو کمیته‌های فدراسیون پرورش‌اندام به عنوان سرمربی و سرپرست سوژه شده است.

این انتصاب‌ها که به شیوه پنهانی و بی‌سروصدا انجام می‌گیرد، انتقادهایی را به دنبال داشته و به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه ماشین‌سازی رشته فوتبال را با بدنسازی اشتباه گرفته‌اند. براستی، آیا این تیم همان تیم قدیمی‌فوتبال آذربایجان با نام ماشین‌سازی است یا تیم بدنسازی؟

مورد دیگر این است که ماشین‌سازی درحال حاضر توان پرداخت ۶۸۰ میلیون تومان بدهی خود در پرونده‌های داخلی را ندارد و در آستانه کسر امتیاز و سقوط است اما مدیرعامل این باشگاه وعده باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات در نیم‌فصل با پرداخت مبلغ نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان مطالبات بازیکن خارجی را می‌دهد! دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟

اما نکته تاسف‌برانگیز در اتفاقات این باشگاه قدیمی‌و ریشه‌دار عملکرد منفعل مسئولان ورزش و فوتبال استان است و معلوم نیست که چرا ماشین‌سازی را به حال خود رها کرده و در قبال وضعیت نامناسب این تیم در مسابقات لیگ دسته یک و انتصاب‌های اخیر که شان و منزلت فوتبال آذربایجان را زیر سوال برده است، سکوت اختیار کرده‌اند؟

//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا