اخبار

همایش گام دوم انقلاب اسلامی در مرند برگزار می‌شود

محمدرضا هنرور روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به شعار هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج پاره تن مردم است» گفت: بسیج از دل مردم و از زوایای قلبی مردم برخواسته و در دوران مختلف از جمله دفاع مقدس، حوادث طبیعی و بینش و روشنگری و بصیرت دهی، همیشه در کنار مردم و با مردم بوده است.

وی افزود: در هفته بسیج، به عنوان نمونه فعالیت های بسیج آشکار می شود وگرنه در طول سال، این فعالیت ها در عرصه محرومیت زدایی، تامین امنیت پایدار، مبارزه با ویروس کرونا و زمینه های دیگر همیشه تداوم دارد.

فرمانده سپاه مرند خاطرنشان کرد: از ۲۹ آبان تا پنجم آذر به مناسبت هفته بسیج برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عملیات و آمادگی رزمی در شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری دیدار با امام جمعه مرند و یامچی در اولین روز هفته بسیج اظهار کرد: همایش گام دوم انقلاب اسلامی نیز با نگاه به گام دوم انقلاب در سالن کنفرانس شهرداری مرند برگزار خواهد شد.

هنرور افزود: همایش فعالین مجازی بسیج، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران، مراسم شعر مقاومت، مسابقات ورزشی، همایش تجلیل از کاسبان امین و با انصاف، همایش روحانیون و فرماندهان پایگاه‌ها، برگزاری یادواره‌های شهدا و برپایی گشت های رضویون با هدف کمک به امنیت پایدار به صورت نمادین و کلی از جمله برنامه های گرامیداشت هفته بسیج می باشد.

وی ادامه داد: برای گرامی داشت هفته بسیج، عطر افشانی مزار شهدا، همایش پیاده روی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان بسیجی و تهیه بیش از ۵۰ سری جهیزیه به نو عروسان با رژه خودرویی برای تبلیغ کمک به ازدواج آسان و کارگاه‌های تحکیم خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی در شهرستان پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه مرند همچنین از برگزاری همایش بانوان بسیجی و تجلیل از بسیجیان پیشکسوت در بخش خواهران خبر داد و گفت: در آخرین روز از هفته بسیج نیز در صورت برگزاری نماز جمعه، همایش میقات صالحین، سخنرانی فرمانده سپاه مرند پیش از خطبه‌های نماز جمعه و میز خدمت با حضور مسوولین برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری برخی برنامه‌های هفته بسیج در بستر فضای مجازی اعلام کرد: همایش شکوه پایداری نیز در صورت قرمز ماندن وضعیت کرونایی شهرستان به صورت محدود برگزار خواهد شد.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا