اخبار

تقابل مس سونگون و گیتی پسند برنده نداشت

به گزارش باش خبر وبه نقل از ایرنا، دیدار تیم های مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۶ عصر جمعه در سالن ورزشی شهید پورشریفی تبریز با حضور حدود ۲۰۰ نفر تماشاگر برگزار شد.

در نیمه نخست این بازی تیم گیتی پسند برتری نسبی نسبت به تیم میزبان داشت و حملات زیادی را روی دروازه مس سونگون ترتیب داد ولی این شاگردان بی غم بودند که در دقیقه ۱۹ بازی توسط علیرضا عسگری گل نخست بازی را به ثمر رساندند.

در آخرین ثانیه های این نیمه سعید تقی زاده در محوطه جریمه روی بازیکن گیتی پسند خطا کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد و حسن زاده پشت توپ ایستاد که با خروج صمیمی توپ مهار شد ولی داور خطای دروازه بان مس را گرفت و دستور دوباره پنالتی را داد که این بار حسن زاده کاپیتان گیتی پسند دروازه مس را باز کرد تا نتیجه بازی به تساوی یک بر یک تغییر یابد.

با شروع نیمه دوم شاگردان محمد کشاورز مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه ۲۲ بازی توسط سعید احمد عباسی به گل دومین رسیدند تا مس سونگون برای تصاحب صدر جدول متحمل تلاش بیشتری شود.

در ادامه بازی کاپیتان گیتی پسند اصفهان در دقیقه ۳۰ بازی موفق شد دروازه مس را برای سومین بار باز کند تا اختلاف این بازی به ۲ گل افزایش بیابد.

تیم مس که چیزی برای از دست دادن نداشت در دقایق پایانی بازی دست به پاور پلی زد و در دقیقه ۳۶ توسط علیرضا عسگری گل دوم خود را به دست آورد.

در ادامه شاگردان بی غم فعل خواستن را صرف کرده و بازی شکست خورده را به تساوی تغییر دادند.

تیم داوری این بازی را ابراهیم محرابی افشار، حسن امیری، حمید قدسی راغب، یوسف افضل و جواد فهیمی راد به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

به گزارش ایرنا، در این بازی سالار آقاپور، سعید تقی زاده و حمیر بی غم کارت زرد گرفتند.

تقابل مس سونگون و گیتی پسند برنده نداشت

داور میدان و علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم گیتی پسند، قبل از شروع بازی تجلیل شدند.

تیم مس سونگون با شکست مقابل گیتی پسند با ۲۰ امتیاز در رده سوم و تیم گیتی پسند با ۲۲ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال جای گرفتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا