اخبار

جزئیات تبلیغات محیطی باشگاه تراکتـور

یک فعال رسانه‌ای درباره جرئیات تبلیغات محیطی که باشگاه تراکتور خواهان در اختیار گرفتن آن در دیدارهای خانگی خود شده است، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش باش خبر وبه نقل از آناج، در روزهای گذشته باشگاه تراکتور طی نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال خواهان در اختیار گرفتن تبلیغاتی محیطی دیدارهای خانگی خود شد که در همین رابطه، محمدرضا زنوزی، مالک این باشگاه با حضور در سازمان لیگ فوتبال ایران، جلسه‌ای با مسئولان این سازمان برگزار کرد.

فرهاد عشوندی، سردبیر بخش چند رسانه‌ای خبرگزاری خبرآنلاین معتقد است که این طرح به شرط انعقاد قرارداد مطمئن به سود باشگاه‌ها خواهد بود و می‌تواند مخارج یک فصل باشگاهی چون تراکتور را تأمین کند. آنچه که در ادامه می‌خوانید توضیحات این فعال رسانه‌ای در کلاب‌هاوس «تراکتور اف‌سی» درباره جزئیات تبلیغات محیطی است:

“تبلیغات محیطی ایده خوبی برای درآمدزایی باشگاه‌ها است. باشگاه پرسپولیس همراهی نکرده است چون می‌گوید شفاف نیست و با توجه به اینکه اگر مصوب شود به حقش خواهد رسید به همین دلیل رغبتی نشان نمی‌دهد. اما استقلال پای کار است و همچنین تراکتور که گفته می‌شود مالک این باشگاه درخواست در اختیار گرفتن آن را ارائه کرده است.

بنده در جریان جزئیات کار نیستم اما با سابقه قبلی که از مجریان طرح دارم، روی این بحث تردید دارم. به عنوان مثال در بحث ۳۰۹۰ که طرفداران با پیامک ۲۰۰ تومان پرداخت می‌کردند، باید ۵۵ درصد آن را به باشگاه می‌دادند ولی عملاً چنین چیزی نبود و از ۲۰۰ تومان فقط ۱۹ تومان به باشگاه می‌رسید که به نوعی نامردی شد. با این حال، هر درآمدی که از این راه حاصل شود از پولی که سازمان لیگ می‌دهد بهتر است. امیدوارم پروسه مناسبی داشته باشد و باشگاه‌ها به حق خود برسند.

من با اصل قضیه موافق هستم اما از افرادی که مجری کار هستند، کمی‌ترس دارم چراکه سابقه خوبی ندارند. همیشه قراردادها به گونه‌ای بسته شده که درنهایت باشگاه‌ها بدهکار شده‌اند. امیدوارم که کلاه جدیدی سر باشگاه‌ها نباشد و اینکه بتوانند با وثیقه‌های درست این قرارداد را پیش ببرند و حق خود را بگیرند چراکه در حال حاضر این حق برای باشگاه‌ها صفر است.

شنیدم که برای هر بازی خانگی ۸ میلیارد به تراکتور پیشنهاد شده که برای یک فصل رقم خیلی خوبی می‌شود. این پیشنهاد برای استقلال و پرسپولیس ۱۰ میلیارد است و هزینه‌های یک فصل را تامین می‌کند. منتها همانطور که گفتم افرادی که مجری طرح هستند سابقه خوبی ندارند و امیدوارم که به وعده‌های خود عمل کنند.

حتی با فرض اینکه ۲۵ درصد این مبلغ به سازمان لیگ اختصاص یابد، بازهم ۸۰ میلیارد به تراکتور خواهد رسید و فکر نمی‌کنم این باشگاه بالای این مبلغ هزینه داشته باشد. معتقدم اگر تراکتور امسال بحران مالی را پشت سر بگذارد و روی پای خود بایستد، در سال‌های آینده می‌تواند به درآمدزایی برسد.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا