اخبار

بازگشت مالک تراکتـور به تبریز/ آن مرد با پنجره بسته آمد!

مالک باشگاه تراکتور که از مدت‌ها پیش در خارج از کشور حضور داشت، به غیبت طولانی خود پایان داده و به تبریز بازگشت.، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور در آستانه اولین بازی این تیم در لیگ بیست‌ویکم مقابل گل‌گهر سیرجان به تبریز بازگشت. وی پس از حضورش در تبریز صبح امروز به کارخانه دُرپاد یکی از واحد‌های تولیدی گروه سرمایه‌گذاری دریک رفته و ضمن بازدید، با مدیران این کارخانه دیدار کرد.

مالک تراکتور که از مدت‌ها پیش در خارج از کشور به سر می‌برد، با این حضور به غیبت طولانی‌ خود پایان داد. او در طول هفته‌های گذشته توانست بدهی‌های خارجی سنگین تراکتور را پرداخت کند و حالا پنجره این تیم در آستانه باز شدن قرار دارد.

خبر دیگر اینکه، بر اساس اخبار دریافتی، قرارداد بازیکنان جدید تراکتور در هیات فوتبال استان به ثبت رسیده و مسئولان این تیم امیدوارند تا با رفع مشکل نقل‌وانتقالاتی تیمشان بتوانند از این بازیکنان در بازی فردا برابر گل‌گهر استفاده کنند. امری که با توجه به زمان باقی مانده بعید به نظر می‌رسد.

گفتنی است؛ تیم تراکتور فردا (چهارشنبه) در نخستین بازی خود در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور میهمان گل‌گهر سیرجان خواهد بود که این بازی از ساعت ۱۶ با قضاوت محمدرضا اکبریان برگزار خواهد شد.//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا