اخبار

۷۸.۲۵ درصد دانش‌آموزان هشترود واکسن دریافت کرده‌اند

رییس شبکه بهداشت و درمان هشترود گفت: تاکنون ۷۸.۲۵ درصد جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال این شهرستان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

سلیمان جعفرزاده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: هشترود در زمینه واکسیناسیون دانش‌آموزان در سطح آذربایجان‌شرقی پیشتاز بوده و تزریق واکسن کرونا به این قشر که تعداد آنان پنج هزار و ۶۱۹ نفر اعلام شده است، همچنان با جدیت ادامه دارد.

۷۸.۲۵ درصد دانش‌آموزان هشترود واکسن دریافت کرده‌اند

وی با دعوت از والدین دانش‌آموزان به مشارکت بیش از پیش در زمینه واکسیناسیون کرونا، اظهار داشت: افرادی که هنوز برای دریافت نوبت اول واکسن مراجعه نکرده‌اند، جهت رسیدن جامعه به ایمنی کافی باید هرچه سریع‌تر به مراکز و خانه‌های بهداشتی مراجعه کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان هشترود ادامه داد: تاکنون ۸۹ درصد جمعیت هدف شهری و روستایی، نوبت اول و ۴۲ درصد نیز هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: تا روز ۱۸ مهرماه از مجموع ۲۹ هزار و ۲۶۴ نفر ساکن در روستاهای هشترود و نظرکهریزی، ۸۹.۱۶ درصد دز اول و ۴۳.۷۰ درصد هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: از ۱۹ هزار و ۱۷ نفر ساکن در شهرهای هشترود و نظرکهریزی نیز ۸۸.۴۸ درصد فقط دز اول و ۴۰.۳۱ درصد هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش باش خبر وبه نقل از ایرنا تاکنون چندین پیک کرونا با فراز و فرودها و تلفات بسیار طی شده و به باور بسیاری از کارشناسان پنجمین پیک آن بسیار سهمگین بوده است؛ از این رو با واکسینه‌کردن بخش قابل توجهی از جامعه، می‌توان کنترل بیماری و حتی برداشتن گام‌به‌گام محدودیت‌ها را انتظار داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا