اخبار

اظهارات باورنکردنی بازیکن بومی: تراکتـور دلال‌خانه شده است

بازیکن بومی‌فوتبال تبریز طی اظهارات جنجالی در مورد اتفاقات باشگاه تراکتور و برخی از مسئولان این تیم افشاگری کرد.

به گزارش  باش خبر وبه نقل از آناج، امیر اسدزاده، بازیکن بومی‌فوتبال تبریز و سابق تیم تراکتور که اخیراً در تمرینات این تیم حضور داشت، طی تماسی با خبرنگار ورزشی آناج از شرایط خود و وضعیت تیم محبوب فوتبال آذربایجان صحبت کرد. این بازیکن که دل پری از مسئولان تراکتور داشت، صحبت‌هایی را مطرح کرد که بسیار قابل تامل است. با توجه به درخواستی که این بازیکن از خبرنگار ما داشت، اظهارات او به صورت بی‌پرده و شفاف منتشر شده است.

اسدزاده صحبت‌های خود را اینطور آغاز کرد: من حدود یک ماه در تمرینات تراکتور حضور داشتم که نهایتاً مجبور به ترک تمرینات شدم. درحال حاضر تیمی‌ندارم و بیرون مانده‌ام. من در فصل گذشته با حرف آقای صادق پورحسین به سردار بوکان رفتم، یعنی نزدیک به ۵۰ بار با من تماس گرفت که به این تیم بروم تا مبادا حسین خطیبی در این تیم تنها بماند. من به این تیم ملحق شدم اما در ادامه آن‌ها رفتنی شدند و من تنها و آواره ماندم! بعد از این اتفاقات، ما در تراکتور به هم رسیدیم و فکر می‌کردم که آقای پورحسین به من کمک خواهد کرد اما با دسیسه‌چینی باعث شد تا از این تیم جدا شوم.

وی درباره بازگشتش به تراکتور مورد جالبی را مطرح کرد: من از دوره قبلی حضورم در تراکتور مبلغی را از این تیم طلبکار بودم. مسئولان باشگاه تراکتور برای تسویه این بدهی از من خواستند تا به تمرینات بیایم و به میزان طلبم قرارداد ببندم که این کار را انجام دادم، اما در ادامه شرایطی را بوجود آوردند که نتوانستم بمانم. البته تغییرات کادرفنی هم در این امر دخیل بود. وضعیت به گونه‌ای بود که می‌خواستند تا دقیقه ۹۰ در تمرینات بمانم و می‌دانستم که درنهایت در لیست مازاد قرار می‌گیرم. به همین دلیل ترجیح دادم جدا شوم. من یک سال در این تیم بازی کرده بودم و تجربه‌ام بیشتر از بسیاری از بازیکنان بود ولی بی‌تیم ماندنم صد بار شرف دارد به اینکه با خفت و خواری در یک تیم حضور داشته باشم.

این بازیکن متذکر شد: متاسفانه باشگاه تراکتور به دلال خانه تبدیل شده است و اکثر بازیکنان به کادرفنی تحمیل می‌شوند. جالب است بازیکنی که در زمان آقای کمالوند گزینه باشگاه بود و انتقادات زیادی برای جذب او وجود داشت، در زمان آقای کریمی‌به تیم ملحق شد. یعنی آن بازیکن انقدر تاپ بود که هر دو سرمربی او را می‌خواستند.

اسدزاده با انتقاد از مسئولان تراکتور تأکید کرد: متاسفم که تراکتور دست چنین افرادی افتاده است و بیشترین تاسفم برای چند نفر مسئول بومی‌است که در این تیم کار می‌کنند. تا زمانی که امثال میراب و پورحسین در این تیم حضور دارند بازیکنان بومی‌در این تیم روز خوش نخواهند دید. الان چند مربی تبریزی در کادر فنی تراکتور حضور دارند که … فیروز کریمی‌هستند تا کمک مربی! آن‌ها هیچ نقشی در امورات فنی ندارند و به عنوان «بله قربان‌گو» در این تیم فعالیت می‌کنند. واقعاً ذلتی بالاتر از این نیست. شما ببینید در زمان ما مجتبی حسینی دستیار اول یحیی گل‌محمدی در تراکتور بود اما در امورات فنی کمک می‌کرد و حتی برخی از بازیکنانی که جذب شدند با پیشنهاد او بود. کمک مربی باید قدرت داشته باشد نه اینکه دست نشانده باشد.

وی که از تیم ماشین‌سازی پیشنهاد دریافت کرده است، در خاتمه گریزی به نقل‌وانتقالات این تیم زد و گفت: شوربختانه ماشین‌سازی دست‌کمی‌از تراکتور ندارد و تمام بازیکنانی که این تیم جذب کرده، از مسیر دلالی بوده است. وقتی این شرایط را می‌بینم واقعاً دلم برای فوتبال شهرم و مخصوصا هواداران می‌سوزد. چون به صداقت کاری شما در بین رسانه‌ها ایمان داشتم، تماس گرفتم و این مسائل را بیان کردم و خواهش می‌کنم که صحبت‌هایم را حتماً منتشر کنید. آب از سر من گذشته است چه یک وجب چه صد وجب!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا