اخبار

پشت پرده انصراف جنجالی تراکتور/ قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دُم خروس را؟

باشگاه تراکتور ظهر امروز با انتشار دو خبر شوک بزرگی را به هواداران خود وارد کرد. این باشگاه ابتدا از کرونایی شدن ۲ بازیکن دیگر تیمش خبر داد و سپس در خبری جنجالی که اعتراض هواداران را به دنبال داشته است، اعلام کرد طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواهان تعویق بازی با النصر یا انصراف از این بازی در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شده است.

باشگاه تراکتور مدعی شده است با مشکل کمبود بازیکن روبرو است و لیست این تیم برای حضور در بازی با النصر به حدنصاب قانونی نمی‌رسد و به همین دلیل خواهان تعویق یا انصراف از این بازی شده است اما خبری که به دست ما رسیده است، خلاف این ادعا را بیان می‌کند!

بر اساس خبر دریافتی، مدیران باشگاه تراکتور در روزهای گذشته به یکی از بازیکنان این تیم که به تازگی به جمع سرخ‌پوشان پیوسته و انتقال او ارتباطی با محرومیت از نقل‌وانتقالات نداشته است، با بهانه‌تراشی عجیب و واهی اعلام کرده‌‌اند که نمی‌توانند نام او را در لیست آسیایی قرار دهند.

در همین رابطه، پیگیری خبرنگار ما از مسئولان کمیته نقل‌وانتقالات فدراسیون فوتبال مشخص کرد که قرارداد بازیکن مذکور حتی با وجود محرومیت تراکتور از نقل‌وانتقالات قابل ثبت بوده و او هیچ مشکلی برای همراهی تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

موردی دیگری که در خبر باشگاه تراکتور جالب توجه و البته قابل تأمل به نظر می‌رسد اعلام مصدومیت سیدمحمد خرم‌الحسینی است و این درحالی است که این بازیکن روز گذشته در تمرینات گروهی تراکتور حضور داشته است.

و تمامی‌این مباحث درحالی است که روز پنجشنبه هفته گذشته شایعه انصراف تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا از سوی چند خبرنگار مطرح کشور منتشر و سپس در رسانه‌های سعودی بازتاب یافت اما باشگاه تراکتور آن را تکذیب کرد و حالا این شایعه به واقعیت پیوسته است!

//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا