اخبار

تراکتور تا گل مساوی حساب شده بازی کرد

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور معتقد است که این تیم در بازی با پرسپولیس تا لحظه دریافت گل مساوی حساب شده و فنی بازی کرد و حداقل می‌توانست به یک امتیاز برسد.

کاظم محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی  درباره شکست تراکتور مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اینکه تراکتور در این دیدار چند بازیکن کلیدی در خط دفاعی خود را در اختیار نداشت، این تیم کار سختی داشت لیکن تا لحظه دریافت گل اول حساب شده و فنی بازی کرد. باید قبول کنیم که دست کادرفنی خیلی بسته بود و علیرغم اینکه بازیکنان تراکتور دوندگی زیادی داشتند ولی بعد از گل مساوی روحیه جنگندگی خود را از دست دادند. البته پرسپولیس در نیمه دوم با تغییراتی که انجام داد بار هجومی‌بیشتری پیدا کرد و تراکتور را به عقب راند.

تراکتور در ضدحملات کم تعداد بود

وی افزود: تراکتور در ضدحملات با نفرات کمی‌در مقابل دروازه حریف حضور پیدا می‌کرد و اگر این ضدحملات بصورت حداکثری شکل می‌گرفت، می‌توانست به گل دوم بیانجامد و کار را تمام کند. از سویی، خروج محمد عباس‌زاده از زمین که مدافعان پرسپولیس را به خود مشغول و فضاسازی می‌کرد، در نتیجه تاثیرگذار بود.

نقش بازیکنان باتجربه در بازی‌های بزرگ

پیشکسوت باشگاه تراکتور گفت: به نظرم تراکتور می‌توانست در این دیدار حداقل یک امتیاز بگیرد اما بعضی بازیکنان بی‌تجربگی کردند. در اینگونه دیدارها تجربه نقش بسیار تعیین کننده‌ای دارد و اگر ترکیب دو تیم را مقایسه کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که تفاوت‌های زیادی وجود داشت؛ درحالیکه تراکتور در ترکیب اصلی خود با کمبود بازیکن مواجه بود، حریف یک تیم کامل روی نیمکت داشت.

عملکرد رضایت‌بخش کریمی

محمودی در خصوص عملکرد فیروز کریمی‌در تراکتور بیان داشت: آقای کریمی‌در این مدتی که روی نیمکت تراکتور نشسته، عملکرد بدی نداشته است. درست است که ما در مقابل رقبای سنتی خود بازی را واگذار کردیم اما با توجه به تمامی‌مشکلات و کمبودهایی که در تیم وجود دارد، کسب ۳ پیروزی در ۵ دیدار نتیجه خوبی به حساب می‌آید و عملکرد این سرمربی تا بدین جای کارش رضایت‌بخش بوده است.

امیدوارم بار دیگر آسیایی شویم

وی با بیان اینکه تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر بازی بسیار سختی در پیش دارد، عنوان کرد: سایپا برای فرار از سقوط به تبریز می‌آید و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در لیگ برتر بماند. در مقابل، تراکتور نیاز مبرمی‌به کسب سه امتیاز دارد و هرچند شانس کسب رده چهارمی‌کمتر شده است اما امیدوارم که در پایان لیگ بیستم این جایگاه را به خود اختصاص داده و دوباره آسیایی شود.

حضور نظمی‌اتفاق مثبتی در تراکتور بود

پیشکسوت تراکتور با اشاره به تغییرات این تیم مطرح کرد: از زمانی که آقای نظمی‌به مجموعه تراکتور اضافه شدند، حاشیه‌ها جمع شده است که اتفاق مثبتی در تراکتور امسال می‌باشد. ایشان از مدیران باتجربه فوتبال ما هستند و رابطه خوبی نیز با هواداران دارند و اینکه با مشغله‌ زیاد در مدیریت باشگاه شخصاً به سوالات هواداران پاسخ می‌دهند جای تقدیر و تشکر دارد.

لطمه بزرگ کرونا به تیم محبوب پرشورها

محمودی، نتایج تراکتور را تحت تاثیر غیبت پرشورها ارزیابی کرده و گفت: واقعیت این است که عدم حضور تماشاگران به تراکتور خیلی ضربه زده و هیچ تیمی‌به اندازه این تیم از نبود تماشاگرانش متضرر نشده است. تراکتور در غیاب تماشاگرانش یار دوازدهم خود را ندارد و با یک بازیکن کمتر بازی می‌کند. امیدوارم این شرایط هر چه زودتر تمام شود و پرشورها به ورزشگاه برگردند. مطمئنا حضور هواداران، قدرت را به این تیم برمی‌گرداند.

تراکتور باید تقویت شود

وی در ادامه با تأکید بر لزوم تقویت تراکتور در نقل‌وانتقالات خاطرنشان کرد: ما در روز ۲۳ شهریور یک بازی بسیار حساس داریم که باید از الان برای آن بازی برنامه‌ریزی کنیم. معتقدم آقای زنوزی در این سه سال زحمات زیادی برای تراکتور کشیده و هزینه زیادی کردند که باید قدردان باشیم ولی این تیم نیاز به تقویت دارد و برای اینکه بتوانیم در مقابل النصر نتیجه خوبی بگیریم باید در نقل‌و‌انتقالات نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.

لک بازیکن تیم‌های دیگر بود، چند جلسه محروم می‌شد!

این پیشکسوت فوتبال در مورد آرای کمیته انضباطی که همواره انتقادات زیادی در پی داشته است، متذکر شد: متاسفانه همیشه در آرای کمیته انضباطی تبعیض وجود دارد و در احکامی‌که روز گذشته صادر شد، عدالت رعایت نشد. بطور مشخص در مورد تخلف برخی افراد که نمی‌خواهم نام ببرم هیچ عکس‌العملی از طرف کمیته انضباطی مشاهده نمی‌شود. مطمئن باشید هر بازیکنی از تیم‌های دیگر به جای حامد لک بود، چند جلسه محروم می‌شد.

برخورد شدید با رفتارهای قبح‌شکن

وی در خاتمه تأکید کرد: کمیته انضباطی در مواجهه با چنین مسائلی که افکار عمومی‌را جریحه‌دار می‌کند باید آرای قاطع و محکمی‌صادر کند. این کمیته در مورد تخلف لک باید شدیدتر برخورد می‌کرد تا رفتارهایی که قبح‌شکن هستند، تکرار نشود. امیدوارم این تبعیض‌ها روزی تمام شده و به همه تیم‌ها به یک چشم نگاه شود.//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا