اخبار

ایچ ایز میلیون متر مکعب دریا سویه استان فارس ایچه اوله

استاندار فارس با اشاره به موضوع انتقال آب از دریا به استان گفت: بیش از ۳۰۰ میلیون مترمکعب تخصیص گرفتیم و فاز اجرایی شروع شده است.

عنایت‌الله رحیمی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های آبرسانی شهرستان شیراز اظهار داشت: به دلیل تلاش‌های خوبی در حوزه زیرساخت‌ها انجام شده امسال مشکل کمتری را نسبت به سال‌های گذشته داشتیم.
وی با بیان اینکه اگر همین آهنگ به تناسب در آینده حفظ شود یکی از استان‌های توسعه یافته در ابعاد مختلف زیربنا و زیرساخت‌ها خواهیم بود گفت: خطوط انتقال آب به روستاها مورد توجه بوده از جمله خط انتقال آب از سد سلمان فارسی به جهرم، انتقال آب از سد رودبال به داراب و جنت شهر و زرین دشت که تا دو سه هفته آینده انتقال آب به زرین دشت افتتاح می‌شود.
استاندار فارس با بیان اینکه انتقال آب از سد ملاصدرا به سعادت شهر و ارسنجان در حال اجرا است افزود: فاز یک خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز نیز افتتاح شده و فاز دوم هم به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد همچنین خط انتقال آب به رونیز و فسا که انجام شده است.
رحیمی بیان کرد: اگر با این آهنگ در سال‌های آتی کار انجام شود در یک دوره 5 – 6 ساله استان فارس از نظر زیرساخت از میانگین توسعه یافتگی کشور می تواند جلوتر باشد و امیدواریم که این اتفاق رخ دهد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا