47 درصد تماس پرت با آتش نشانی تبریز
علیرضا زبردست امروز در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در شش ماهه نخست سالجاری دو هزار و ۶۰۷ عملیات انجام داده است که یک هزار و ۴۶۰ مورد از این عملیاتها به امدادونجات و یک هزار و ۱۴۷ مورد نیز در خصوص عملیات اطفایحریق بوده است.
وی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال چهار هزار و ۵۶۸ تماس با مرکز تماس «۱۲۵» آتش نشانی تبریز ثبت شده است.
زبردست گفت: ۴۷ درصد از تماس های دریافتی آتش نشانی تبریز در ۶ ماهه نخست سالجاری نامربوط به وظایف محوله آتش نشانی بود که در قالب «تماس پرت» دسته بندی میشود و همچنین پنج درصد از تماسهای دریافتی سازمان متاسفانه ایجاد مزاحمت بوده که باعث اتلاف وقت و انرژی در مجموعه میشود.
وی در خصوص مدت زمان حضور نیروهای عملیات در محل حادثه خاطرنشان کرد: میانگین زمان رسیدن به محل حادثه در آتش نشانی تبریز در حدود چهار دقیقه است.//فارس