اخبار

هشدار سردار سلامی به جوانان

به گزارش باش خبر به نقل از تسنیم ,
سردار حسین سلامی در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستس به حرم شاهچراغ گفت:
🔹رهبر انقلاب ‌در قلب جهاد ایستاده‌اند و مردم ایران امام خامنه‌ای را در برابر انواع دشمنی‌ها تنها نگذاشته‌اند و امامشان را صیانت می‌کنند.
🔹این شیراز و ایران واقعی است که نشان‌دهنده انقلاب شکوهمند اسلامی است و با شرارت تعدادی معدود فریب‌خورد هرگز آسیب نخواهد دید.
🔹امروز چشم دشمن را کور کردید و وادار کردید شعله‌های آتشش خاموش شود، او خفقان گرفت تا فریادهای پرشکوه شما را شنید.
🔹توطئه‌ و اغتشاشات اخیر محصول ‌رژیم صهیونیستی است، آنها شکست‌های بزرگی از ملت ‌در ۴۳ سال گذشته ‌دریافت کرده‌اند.
🔹دشمنان می‌خواهند دین ما را بگیرند، ما دنیای آنها را خواهیم گرفت.
🔹ما به جوانان‌مان آن عده‌ قلیل که گول خورده‌اند باز هم می‌گوییم شرارت را کنار بگذارید، امروز روز پایان اغتشاشات است دیگر به خیابان نیایید، از جان این ملت چه میخواهید؟
🔹می‌دانید که آرزوی آمریکا برای شما ‌چیست؟ آنها اعلام کردند نمی‌توانند ایران شکست دهیم مگر با جوانانش.
🔹آنها می‌گویند بر ایران و آرمان اسلامی و آرزوهای بزرگ این کشور نمی‌توانیم غلبه کنیم، مگر اینکه ‌بر جوانان غلبه کنیم و رویای آمریکا ‌این است که جوانانمان فقط کشته شوند و فرقی برایشان نمی‌کند که چه کسی کشته شود؛ جوان انقلابی یا ‌جوان اغتشاشگر؛ ‌می‌خواهند ‌جوانان ما را مرده ببینند.به دنبال تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس هستند، پس بدانید آنها خواب خوبی برای شما ندیده‌اند.
🔹آرتین امروز قلب ماست، ارتین عزیزم امروز قلب‌ها خانه توست، ما همه خادم توییم و روی مژه‌های چشم ما بزرگ خواهی شد و در طول تاریخ این رخداد را برای آیندگان تعریف خواهی کرد.
🔹رسانه‌های تحت سیطره عربستان بدانند رنگ آرامش نخواهند دید، ما در اینجا پیمان می‌بندیم تا اخرین قطره خون برای تحقق آرزوهای زیبای رهبرمان در صحنه می‌ایستیم و همه را تحقق می‌بخشیم همانطور که در گذشته چنین‌کردیم.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا