اخبار

هفت سالن ورزشی سپاه افتتاح شد

محمد مهدی فروردین در حاشیه مراسم افتتاح این سالن ها در گفتگو با خبرنگار ، اظهار کرد: بسیج در خصوص بهبود و افزایش زیرساخت های ورزش کشور حرکتی را شروع کرده است و انتظار می رود از سالن های ورزشی موجود جوانان ورزشکار انقلابی بیرون بیایند تا دنباله روی قهرمانانی مثل شهید مهدی باکری ها باشند.

وی گفت: متاسفانه در قانون مواردی که در خصوص حمایت از ورزش و زیر ساخت های آن باید لحاظ می شد، یا دیده نشده بود و یا به صورت جزیی بود.

وی اضافه کرد: به رغم اینکه حمایت از ورزش در برنامه ششم توسعه گنجانده شده بود، با به پایان رسیدن برنامه ششم این حمایت ها نیز کلا حذف شد.

فروردین اعلام کرد: در جلسات پایانی بررسی بودجه سال آینده کشور با همراهی اعضای فراکسیون ورزش و اکثریت نمایندگان مجلس قانون ۲۷ صدم ۹ درصد مالیات ارزش افزوده که می تواند کمک قابل توجهی برای توسعه زیرساخت های ورزشی هر استان باشد، تصویب شد.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: هر کجا از کشورمان خلاء و کاستی بوده، با ورود بسیج و سپاه برطرف شده است و امروز ورزش یکی از این کاستی ها است که با ورود سپاه ناحیه ویژه تبریز و احیای باشگاه مقاومت هفت سالن ورزشی افتتاح شد.

مدیرعامل باشگاه مقاومت سپاه تبریز نیز گفت: با کمک خیرین ورزشی استان، در مدت ۲ سال توانستیم فضای ورزشی سپاه تبریز را یک هزار و ۴۷۰ متر مربع افزایش بدهیم.

یاسر نجف زاده خاطرنشان کرد: فضای سرپوشیده ورزشی سپاه تبریز را که سه هزار و ۵۰۰ متر مربع بود، یکهزار و ۴۷۰ متر مربع افزوده شد.

وی اعلام کرد: سعی خواهیم کرد بزودی آکادمی والیبال و آکادمی تنیس روی میز را نیز در تبریز راه اندازی کنیم.

وی یادآور شد: در رشته های لیگ برتر تنیس روی میز در ۳ رده سنی، لیگ دسته ۳ فوتسال کشوری در ۲ رده سنی و نیز در لیگ استانی والیبال تیم داری می کنیم و نتایج قابل قبولی را هم کسب کردیم.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا